Timeo Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Noen som vet om noen spill som ligner neverwinter nights 2, med ad&d regler, men kanskje litt friere?
Haventh Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Ikke nødvendigvis friere, men hvis du liker rpg kan du titte på: Neverwinter Nights Baldurs Gate 1 & 2, med mindre du ikke takler år 2000 grafikken
Piratpjokken Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Jeg er meget glad i NwN2 og for så vidt, også NwN (1'ern altså). Og jeg fant Titan quest ganske så morsomt. Holder riktig nok til med del 3 av spillet, og jakter på en telkine. Litt vett så skal det gå an å få seg en build som gjør at du klarer spillet ganske lett! Det er ikke så veldig fritt. Jeg trodde det var friere en det var, så jeg rotet meg alltid ut på en mark, som var en blindvei. Så fant jeg ut: spring etter veien! Da gikk det plutselig mye raskere. Men liker du en grei nok historie, med fokus på build og utstyr, så er det nok noe for deg. Hellgate gikk ikke helt til topps med meg. Diablo var fint, men der er så lenge siden jeg har spillt det. Titan quest nådde ganske langt opp, men fortsatt ikke så langt som NwN. Men det holder for meg!
Dimas Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Temple of elemental evil er også verdt å ta en titt på http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=14749
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå