Gå til innhold

Trackmania United - Sier jeg ikke er online (tilkoblet et nettverk)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjøpte meg Trackmania United via Steam idag da spillet nå har blitt Starforce-fritt. Lastet ned og innstallerte uten problemer. Men nå starter altså problemene. Når jeg starter spillet får jeg beskjed om at jeg ikke er online (updateren sier ca det samme).

You are not online.

You will not be able to:

- record official times for regional ranking

- win or recieve coppers

- look at best regional player races

- connect to the player's creation network: ManiaLink

And More!

If you have an internet acess, please check your connection or your account.

OK

Dette er altså hva jeg får opp på skjermen. Trackmania er jo ikke noe verdt uten flerspiller, og jeg forstår ærlig talt ikke hva som er feil her. Har prøvd det meste nå. La til Steam og Trackmania United som safe applications i brannmuren min. Ingen hjelp. Slapp programmene gjennom Windows-brannmuren (til tross for at den er deaktivert, alt kan hjelpe). Men det hjalp dessverre heller ikke.

Så jeg går hardere til verks og formaterer maskinen (Var kanskje på tide uansett) og innstallerer alle drivere som trengs. Oppdaterer så Vista Home Premium så langt det går (Norsk versjon), og innstalerer så Steam og TM:U. Men fortsatt får jeg det samme problemet. Jeg har med andre ord prøvd alt! Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har opplevd noe lignende?

Vista Home Premium 64 bits

Comodo Firewall

Nextgentel ADSL2

Jeg får heller ikke tilgang til forumet deres; http://www.tm-forum.com/

Mistenker at det kan være routing-problemer mellom Nextgentel og hosten til Nadeo, men jeg er slett ikke sikker. All hjelp mottas med takk.

Endret av Snorre
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...