Sala- Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Jeg har laptopen min stående oppå en stoffspisebrikke mesteparten av tiden - det er fordi den står oppå et glass bord, og jeg tenkte kanskje det var lurte å beskytte glassbordet mot varmen fra dataen. Men så har jeg tenkt at for dataen er det kanskje lite gunstig å stå plasssert oppå stoff? Den får vel ikke tilstrekkelig lufttilførsel under. Finnes det noen slags datamatte til å legge under en laptop? Tenker ikke på sånn stort stativ - det blir veldig høyt hvis jeg skal ha det oppå bordet. Funker det med vanlig skrivebordsunderlag kanskje?
otis Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Så lenge PC står på en flat flate, så går det bra. Hold Pc så langt som mulig unna, myke flater, slik som pute og puter, tepper osv.
Sala- Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Så da bør jeg flytte den til noe annet. FÅr går å sjekke litt i noen butikker.
otis Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Nei, du trenger ikke noe annet. Du har jo en glassoverflate, den er mer enn god nok.
Sala- Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 joda,men jeg er litt redd for at det blir for varmt for glassplata med laptopen rett på - derfor har jeg hatt en spisebrikke (det er jo tekstil) under.
shakur Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 joda,men jeg er litt redd for at det blir for varmt for glassplata med laptopen rett på - derfor har jeg hatt en spisebrikke (det er jo tekstil) under. Gjør det noe da? Er jo ikke sånn at glasset smelter akkurat..
Jlmss Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Blir ikke for varmt for glassplaten. Den er laget som panserglass. Så varmen fra Lappisen trenger du ikke bekymre deg over
DrPhlux Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 (endret) Blir ikke for varmt for glassplaten. Den er laget som panserglass. Så varmen fra Lappisen trenger du ikke bekymre deg over Nei, du trenger ikke å bekymre deg for varmen fra laptop på en bordplate av glass. Den skal tåle mye høyere temperatur enn det laptoppen din greier å generere. Hvis du vil ha den på fanget, men synes det blir for varmt, kan jeg anbefale denne: Logitech Alto Express Veldig fornøyd. Endret 25. mars 2008 av DrPhlux
Sala- Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Takker for svar fint med et forum hvor man kan få svar på alt man lurer på om data
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå