Gå til innhold

CoD4 MP funker ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke spilt CoD4 MP. Etter jeg har finni server og den er ferdi lasta opp, så henger lyden seg, det blir svart og det står:

iw3mp.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne.

Spillet er lovlig og jeg har installert windows for 2 timer siden

Noen som kan hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg får ikke spilt CoD4 MP. Etter jeg har finni server og den er ferdi lasta opp, så henger lyden seg, det blir svart og det står:

Noen som kan hjelpe meg?

Du må gå opp stigen bak den kanten vettu, på enden av brua over den irakerbasen. Så trekker du i spaken der med det røde lyset, så går det vettuh!

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Du må gå opp stigen bak den kanten vettu, på enden av brua over den irakerbasen. Så trekker du i spaken der med det røde lyset, så går det vettuh!

Ahaa, ntå :p

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg?

Ahaa, ntå :p

Neida, men jeg hadde samme problemet. Jeg for min del, gav opp. Noe bug i en exe fil noe sted.

Skrevet

Har du noen mer detaljert feillogg? Fungerer single player?

Uten noe mer info ville jeg prøvd følgende:

Sjekk du har installert nyere drivere til chipset/hovedkort, lydkort og skjermkort. Oppdater DirectX. Reinstaller spillet.

Er det Steam-utgaven eller installert fra CD/DVD?

Skrevet
Har du noen mer detaljert feillogg? Fungerer single player?

Uten noe mer info ville jeg prøvd følgende:

Sjekk du har installert nyere drivere til chipset/hovedkort, lydkort og skjermkort. Oppdater DirectX. Reinstaller spillet.

Er det Steam-utgaven eller installert fra CD/DVD?

Jeg har installert drivere som fulgte med. Ikke de nyeste.

Singelplayer funker ikke, den bare avslutter etter jeg har trykka new game eller hva det står, og ikke no feilmelding.

Installert fra CD/DVD. Kjøpte det om lørdagen, så litt kjipt. Det funka om lørdan, da jeg var på TG. Men så slutta det å funke utover natt til søndag

Skrevet

Prøv å oppdatere driverne jeg nevnte og DirectX. Det er første bud ved de fleste spillproblemer. I tillegg til reinstallasjon.

Utover det trengs det mer informasjon. Som hvaslags maskinvare og operativsystem PCen din består av. Fungerer andre spill?

Skrevet
Prøv å oppdatere driverne jeg nevnte og DirectX. Det er første bud ved de fleste spillproblemer. I tillegg til reinstallasjon.

Utover det trengs det mer informasjon. Som hvaslags maskinvare og operativsystem PCen din består av. Fungerer andre spill?

Jeg driver å laster ned drivere og direct x, jeg har ikke noen andre spill installert.

AMD 64 X2 6000+ 3GHz

GeForce GT 7900 256mb

M2N-32SLI

TWIN2X4096-6400

Skrevet

Nå vil ikke MP starte i det hele tatt, og singelplayer er som det samme. Får meldig før jeg starter:

It appears that Call of Duty 4: Modern Wardare did not quit properly last time it ran.

Do you want to run game in safe mod?

This is recommended for most people.

It will change your system settings but not your controls

Skrevet

Hadde det problemet før, fikk også melding om å starte det i safe mode. Gjør det, juster options til det du vil ha det til eller la det være, og da skal det funke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...