Snytefant Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Som sagt, det er første gangen jeg skal bygge PC, så jeg er ikke helt sikker på hva jeg trenger. Så da håpet jeg på gode råd til hardware fra dere. Den skal for det meste brukes til spilling. Har bestemt meg for at jeg skal ha Antec Nine Hundred kabinettet. Så folkens, hva trenger jeg? Et bra oppsett som ikke er alt for dyrt hadde vært topp ^^ Endret 24. mars 2008 av iRipley
Pastafarian Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Et lite Forslag. Kan sikkert tyne prisen noen kroner ved å gå for litt billigere minne og hovedkort. Om du trenger maskinen umiddelbart ville jeg vurdert en Intel E6750
Snytefant Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Fulger alt av kabler med når jeg kjøper det? For eks SATA, DVD, osv.
Pastafarian Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Alt følger med minus skjerm, tastatur, mus og evt operativsystem.
Snytefant Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Skrevet 25. mars 2008 Så hvis jeg bestiller den pakka som du satt opp. Da har jeg alt jeg trenger? Bare å koble opp å fyre i gang?
Pastafarian Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Ja, om du har: -Mus -Tastatur -Skjerm -Et eller annet operativsystem Se forøvrig Guide: Bygg PC-en selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå