Gå til innhold

Nystartet AoC guild ønsker velkommen nye modne medlemmer


Anbefalte innlegg

Hei, vi har akkurat startet en guild, og trenger modne, erfarne spillere. Lederne har en del experience med MMORPG og lignende, og vi har oppimot 10 medlemmer for øyeblikket. Vi kommer til å være en PvP, PvE, Raid o.l guild, og kommer til å holde nær kontakt med de andre i guildet hele løpet igjennom. Lederne kommer til å være aktive på spillet og forumet, og vi har med en del folk som har veldig mye erfaring med WoW på laget. For øyeblikket har vi bare et forum, men vi kommer til å sette opp en side i nær framtid. Vi har også et VT rom oppe og går :)

Her er linken til forumet..(som også er i startfasen for øyeblikket)

Men vi lover dere at vi kommer til å lage en stor å kampklar guild til spillet starter!

Vi ønsker heller ikke å utvikle oss etter spillerne, men med spillerne.

HUSK at vi søker bare modne, helst 18+ spillere, siden dette også er aldresgrensen på spillet ;)Men det viktigste er at dere kan oppføre dere, og følger laget

 

Hilsen oss i Eternal Faith

Endret av larsern4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt ha tenkt å joine. Jeg spilte WoW i over ett år og vil avansere til AoC. Spilte som tauren warrior(tank). Sluttet å spille ifjor jul med over 15k hp. Kommer til å spille guardian hvis dere ikke er stygians-rasen:p

 

den hjemmesida deres skjønte jeg lite av så fikk ikke til å skrive application. Er 20 år og har planlagt AoC framtida nøye.

 

PM meg for mere info

Endret av ÜBERMENSCH
Lenke til kommentar
Det høres interresant ut, hvor mange er dere for øyeblikket? Jeg har spilt litt beta, og jeg og kjæresten min kommer nok til å spille dette spillet ganske aktivt når det kommer ut, greit å ha en ok guild som ikke det virrer en haug med 12-åringer rundt i...

joda, bare registrer deg på forumet og skriv en liten søknad så skal jeg se ;)

For øyeblikket er 8 stk med på AoC på forumet. Men vi har en del kjempeskilled wow spillere som sansynligvis skal være med(rundt 5 stk.), så vi kommer til å få en guild med mange skilled folk :)

Endret av larsern4
Lenke til kommentar

Skal dere være styggians? men neste spørsmål kommer nå:p 2 av de 4 får ikke data før mot slutten av ferien og kanskje senere, så lurte på om der var mulig å holde av plass til dem, jeg og bestevennen min forhånds bestiller mest sannsynlig og er med helt fra spillet kommer ut:P Men hvis dere ikke kan holde av de 2 plassene er det lite sannsynlighet for at jeg kan joine:(

Lenke til kommentar
Skal dere være styggians? men neste spørsmål kommer nå:p 2 av de 4 får ikke data før mot slutten av ferien og kanskje senere, så lurte på om der var mulig å holde av plass til dem, jeg og bestevennen min forhånds bestiller mest sannsynlig og er med helt fra spillet kommer ut:P Men hvis dere ikke kan holde av de 2 plassene er det lite sannsynlighet for at jeg kan joine:(

så klart vi kan holde av plasser ;) bare be dem registrere seg på forumet, sånn at de får med seg litt, og sånn at vi kan bli litt kjent med dem :)

Lenke til kommentar
Nice:P Da skal jeg be folka registrere seg:p Haha det var jeg som prøvde starte Brothers in Arms^^ En ting til jeg fant ikke ut hvor på siden din man registrerer seg som medlem?;O

hmm, rett under der det står eternal faith? Om det ikke står der vet jeg ikke, bare sjekk der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...