Gå til innhold

WC3. 2 online problemer. Spillere forsvinner og det kommer lite folk på serverene

Anbefalte innlegg

Skrevet

#1.

Har nylig hatt et problem med Warcraft 3 spillet mitt. Når jeg hoster server online så forsvinner plutselig noen av spillerene. Det som sjer er at, etter en stund med spilling deler alle spillerene seg inn i 2 servere. (høres rart ut ja) Jeg og ca halvparten spiller videre på den ene og en venn av meg og resten av halvparten på den andre. Dette har aldri skjedd før nå nylig. Det er helt tilfeldig når i spillet det skjer, men det skjer hver gang. Å reinstallere spillet hjelper heller ikke. Spiller maul foresten.

#2.

Kjøpte meg "Frozen Throne" idag. Når jeg hoster der så er det nesten ingen som kommer inn på serveren. Det tar lang tid før vi får nok spillere. I vanelig "Reigin of Chaos" blir det fullt nesten med en gang. Er det noe som ikke stemmer her? Eller er det ferre folk som spiller "Frozen throne"? Problem nr.1 oppstår ikke i "Frozen Throne"

Er det noen som vet en løsning på noen av disse problemene? Vil helst at disse spillene skal virke, selv om de er en smule gammel så er de geniale :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Det har skjedd med meg noen ganger og, vet ikke hvorfor det skjer men det bare skjer.

2. Skulle ikke være noe forskjell på Ft og RoC, refresher du? Har du åpnet portene ordentlig?

Skrevet
1. Det har skjedd med meg noen ganger og, vet ikke hvorfor det skjer men det bare skjer.

2. Skulle ikke være noe forskjell på Ft og RoC, refresher du? Har du åpnet portene ordentlig?

1. med meg sjer det hver gang =(

2. Alle portene er åpen, og spillene bruker samme port. Refresher ja. Det kommer jo folk til slutt, men det tar lang tid. På RoC kommer det jo fullt med folk på ca 10sekunder.

Problem 1 har også begynt å komme i frozen throne nå :dontgetit:

Skrevet

Fikset det nå. Tror det var Norton som ødelegte morroa (som om det aldri har sjedd før ;) ) Instillingene må ha endret seg etter en update eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...