Gå til innhold

Feilmelding i CS:Source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Problemet oppstår når jeg kommer inn i lobbyen til Source, da lukker programmet seg og jeg får opp en error som sier: (Instruksjonen i "0x10323e2c" refererte til adresse "0x0e3fa1a0". Minnet kunne ikke være "read".)

Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet (endret)

Hadde det samme problemet en god stund før jeg skjønte hvordan man fikser det. Høyreklikk på CS:S i Steam og gå til "egenskaper" (properties). Deretter klikker du på "angi startalternativer... (set launch options...). Der limer du inn dette: -dxlevel 70.

Det skulle fikse problemet ditt :thumbup:

Endret av Christian_mm
Skrevet
Hadde det samme problemet en god stund før jeg skjønte hvordan man fikser det. Høyreklikk på CS:S i Steam og gå til "egenskaper" (properties). Deretter klikker du på "angi startalternativer... (set launch options...). Der limer du inn dette: -dxlevel 70.

takk, har lurt på dette selv. hehe. skjedde seinest nå på TG, men jeg måtte formatere uansett, så det var ikke noe stort problem :p

Skrevet

takk, har lurt på dette selv. hehe. skjedde seinest nå på TG, men jeg måtte formatere uansett, så det var ikke noe stort problem :p

Ok, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...