TfTm Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Problemet oppstår når jeg kommer inn i lobbyen til Source, da lukker programmet seg og jeg får opp en error som sier: (Instruksjonen i "0x10323e2c" refererte til adresse "0x0e3fa1a0". Minnet kunne ikke være "read".) Noen som vet hvordan jeg fikser dette?
Skagen Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
solaN - Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 jeg ville nok anbefalt et søk på google har du prøvd å reinstallere? Forresten, OS har du?
EvigMunk Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hadde det samme problemet en god stund før jeg skjønte hvordan man fikser det. Høyreklikk på CS:S i Steam og gå til "egenskaper" (properties). Deretter klikker du på "angi startalternativer... (set launch options...). Der limer du inn dette: -dxlevel 70. Det skulle fikse problemet ditt Endret 24. mars 2008 av Christian_mm
Klumpete Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Hadde det samme problemet en god stund før jeg skjønte hvordan man fikser det. Høyreklikk på CS:S i Steam og gå til "egenskaper" (properties). Deretter klikker du på "angi startalternativer... (set launch options...). Der limer du inn dette: -dxlevel 70. Det skulle fikse problemet ditt takk, har lurt på dette selv. hehe. skjedde seinest nå på TG, men jeg måtte formatere uansett, så det var ikke noe stort problem
EvigMunk Skrevet 26. mars 2008 Skrevet 26. mars 2008 Hadde det samme problemet en god stund før jeg skjønte hvordan man fikser det. Høyreklikk på CS:S i Steam og gå til "egenskaper" (properties). Deretter klikker du på "angi startalternativer... (set launch options...). Der limer du inn dette: -dxlevel 70. Det skulle fikse problemet ditt takk, har lurt på dette selv. hehe. skjedde seinest nå på TG, men jeg måtte formatere uansett, så det var ikke noe stort problem Ok, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå