^4n Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Hei, jeg laget en egen kjøler for min m1330 da den hadde noe høye gpu temperaturer. link: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=232393
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Stilig. Den er vell ikke så veldig bærbar lenger:)
^4n Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Stilig. Den er vell ikke så veldig bærbar lenger:) Hehe. sant. Men denne kjølern vil fungere som en docking stasjon. Veldig greit med litt ekstra kjøling om jeg føler for å spille litt bf2 eller cod4=)
Unhealer Skrevet 7. oktober 2008 Skrevet 7. oktober 2008 Ahr, konge! Tør jeg spørre hvor du har kjøpt rørene?
Lukilock Skrevet 9. oktober 2008 Skrevet 9. oktober 2008 Om du har den gammle kjøle løsnignen så er det ikke verre å skaffe seg en 1,5mm mettalplate(kobber hadde jo vært helt suverent!). Så klipper du 2stk biter på 15x15mm. Så setter du en mettalbit mellom kjøler og CPU, og kjøler og GPU. Når jeg gjorde dette så sank GPU med 14grader og CPU ca. det samme. Og ikke mist, PCen er like bærebar som før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå