SupRnova Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 Heisann Tele2 kjørte en kampanje på at "våre beste og mest trofaste kunder" fikk et bluethooh headsett gratis! Joda, så fikk jeg tilsendt en liten sort sak. Sony Ericsson HBH-PV702. Sikkert ikke noe serlig dyrt men det funker jo greit. 1. dagen jeg kobla det til å prøve var det en fryd. Fikk varsel når det ringte og jeg fikk sms/mms. Men dagen etter da jeg fikk haugevis med meldinger hørte jeg ikke et pip. Kun når det ringte. En bekjent av meg opplevde akkurat det samme. Merkelig hva? Noen som har peling på hva faen som er galt? Har forresten testet å resette hele dingsen. Slå av å på telefon, koble til å koble fra og faktisk prøve en annen telefon. Men nei.. Hjelp anyone? - SupRnova
esoteric Skrevet 25. mars 2008 Skrevet 25. mars 2008 Brukte et sånt headset selv en periode. Godt headset til prisen man kan få de for. Men kan ikke huske at det kom lyd i i det på SMS. Kun på anrop. Men mulig det er en svakhet på disse, og at den forsvant før jeg la merke til det. Har det ennå, kan sjekke om det er lyd på SMS når jeg kommer meg hjem fra jobb. (om jeg husker det)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå