Haventh Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Jeg fant ikke en måte å laste ned alle meldingene som ligger på gmail tjeneren for min konto. Dette fungerte bra i linux mint (som jeg tester for øyblikket), men fant ikke ut åsen jeg gjør dette i windows. Endret 20. mars 2008 av Haventh
Haventh Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 (endret) Bilde: La meldingeer ligge på tjener er avkrysset.. Endret 20. mars 2008 av Haventh
atlef Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Prøv å huk av for "hent bare meldingshoder" og start thunderbird omigjen. atlef.
RattleBattle Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Se i settings i gmail. Tipper du ikke har valgt å laste ned mail som også har blitt lastet ned tidligere. Et annet (og mye bedre alternativ etter min mening) er å bruke IMAP og gjøre slike at Thunderbird laster ned til evt. offline-bruk. Da får du både muligheten til å lese det offline, akkurat som med POP, men også en mye bedre synkronisering mellom Thunderbird-klient(er) og Gmail Web. Endret 21. mars 2008 av RattleBattle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå