Gå til innhold

Hjelp med Actionbars. Får ikke stealth-angrep for seg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Det kan hende at dette blir knotete, menmen.

På min rogue så skal jeg fikse actionbars. Når jeg er i u-stealth, bruker jeg foreks. sinister strike på 2-tallet. Før så funket dette helt plettfritt, for da brukte jeg ambush på 2 tallet, i stealth. Men nå kommer sinister strike i stealt og når jeg ikke er i stealth.

Help anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bongos er bedre IMO :p

Har testet bongos3 på PTRen en stund nå (siden tuller postet den til testing på wowace forumet) og bongos blir bare bedre og bedre :)

Måten du "maler" actionbars i 3'ern er utrolig grei.

Veldig enkelt å lage en bar på 3x10 buttons med paging og ting, for eksempel.

Er visst en versjon ute nå som funker på 2.3, men har ikke prøvd den enda side den wiper bongos2 oppsettene dine.

Ligger her, absolutt verd å sjekke ut, veldig, veldig mye enklere å sette opp enn trinity, og har samme måten å sette key bindings.

Skrevet
Bartender var så jalla. Knotete oppsett når du nettopp har installert addonen, få valg og rævkjørte menyer. Nei, jeg er fast fan av Bartender3. :)

Jeg må nesten qoute meg selv. :!: Skjekk den skriveleifen.

Skrevet
Bartender var så jalla. Knotete oppsett når du nettopp har installert addonen, få valg og rævkjørte menyer. Nei, jeg er fast fan av Bartender3. :)

Jeg må nesten qoute meg selv. :!: Skjekk den skriveleifen.

Jeg startet å lure ja :D Først sier du at den er jalla, og har rævkjørte menyer, så senere kommer du med " Nå er jeg fast fan av bartender3" :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...