Gå til innhold

Siktet løfter seg noe sykt i css :S

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg spectater og ser på en spiller som skyte så er det noen som klarer å spraye uten at sikte drar til en viss plass, er dette skills eller er det en slags cheat?

Er bare veldig teit å se på at de sprayer 4 skudd uten at de skifter plass i det hele tatt :S

Noen som forklarer meg dette?

Endret av headhunter93
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du spectater fra servern er det vel cheat, men hvis du ser fra HLTV så viser de ikke recoil. ;) tror jeg , (A)

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet

4 skudd er vel ikke spray, mer som et litt langt burst. MainG har rett, men hvis siktet ikke beveger seg samtidig som skjermen til han du spectater rister litt for hvert skudd er det garantert cheat.

Skrevet

det spørs litt da, nå i senere tid har jeg begynt å spraye en del(slutta å trene), men jeg holder vel siktet sånn ca på personen hele tiden, av ren vane.

men hvis man ikke ser at det beveger seg noe, er det vel cheat...?

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Neh... Klarer selv fint å kontrollere sikta på css..

Skrevet

Kontrollere er en ting, å spraye et helt magasin til helvete og tilbake mens siktet ikke beveger seg i det hele tatt er noe annet.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Joda.. Spørs på våpen, lenge man har spilt.. Har du sett på noen (veldig)proffe spille cs? De klarer det såsi plettfritt med ak / m4.. Som dere har sagt, en som ikke beveger sikta en liten millimeter mens han skyter kan man fint tape demo, så får flere vurdert det :)

Bedre med en demo for mye enn en for lite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...