Fear the Scare Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei, når jeg bruker IMGtool så legger jeg DFF og så TXD filen, så sletter jeg den orginale og rebuilder arkivet? men når jeg gjør dette så stopper gta sa... Eller den loader halvveis så henger greia seg. Jeg vet ikke hva jeg har gjort feil... Kanskje den måten jeg har gjort det på .. Jeg kan ordne problemet bare ved å re instalere det, men det er så kjedelig og tar lang tid.. håper på svar:D Endret 19. mars 2008 av beanfan94
Skagen Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Korka Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Prøv å endre handling og de andre txt dokumentene som du får opplysninger om å endre...
Fear the Scare Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 er du HELT sikker på at det kan være grunnen? Fordi når jeg følte at det ble feil slettet jeg filen og fant den orginale og da funket det heller ikke..
Nektard Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 er du HELT sikker på at det kan være grunnen?Fordi når jeg følte at det ble feil slettet jeg filen og fant den orginale og da funket det heller ikke.. Jeg anbefaler deg å prøve "San andreas mod installer" kanskje det vil hjelp, da bruker du ca 4 sekunder på å legge inn en ny bil + kjøregenskaper osv!
Nektard Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=sa...aller&meta=
Nektard Skrevet 23. mars 2008 Skrevet 23. mars 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=sa...aller&meta= Legg merke til hva jeg søkte på og hva jeg sa til deg hva programmet het!
Fear the Scare Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Skrevet 23. mars 2008 Problem Solved, moderator kan stenge tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå