Gå til innhold

TES: The Elder Scrolls kræsjer jo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, man skulle tro at et eller annet problem skjer med et enkelt spill, men hos meg er det litt annerledes. Begge de to siste Elder Scrolls-spillene får "må lukkes pga. en feil, too bad. Vil du informere Microsoft om dine personopplysninger?"-feilmeldingen. Dette skjer når jeg er ute og trasker i det fri, under såkalt lasting av data. Når data lastes inn enkelte ganger, bare sier'n "njøøøt" og kræsjer til skrivebordet med den feilmeldingen fra helvette. Meget lei, for det skjer på begge spillene! (Morrowind OG Oblivion)

Vel, jeg antar det kan ha noe med skifting av musikk (fra traske-rundt-i-skogen-musikk til banke-driten-ut-av-noen-musikk.). Dette problemet fikk jeg etter at jeg (avinnstallerte og så)installerte begge spillene på nytt. Har dette noe med eldre lyddrivere å gjøre? Jeg har hørt det er bare å slette noen gamle drivere i windows-mappa, så funker alt fjell.

Troubleshooting-liste:

[x] Sjekket alt som har med grafikk og om alt er kompitabelt

[x] Oppgradert alle drivere til det aller nyeste

[x] DirectX som funker

[ ] Sjekket om disse eldre lydrriverfilene fortsatt er der

[x] surfet nettet rundt etter hva de heter, og hva jeg bør gjøre

Takk på forhånd, med spillere!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Joda, har prøvd det. Men når dette er et problem i BEGGE spillene, så...

Morrowind vil ikke oppgraderes skikkelig, fordi jeg får meldingen "old file not found" i patchingsprossessen.

Jeg kjøpte meg en "GOTY Exclusive"-versjon av Morrowind, men er da usikker på om den telles som amerikansk eller europerisk... (med tanke på patching)

Endret av Zaran
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...