Xiblit Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Hei, Jeg har lasta ned deticated server til COD4, så jeg kan spille LAN. Men når jeg skal starte den kommer det bare: ERROR during Initialization: No IWD files found in /main Vet noen hvordan jeg kan fikse dette?
Xiblit Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Hva skal du med dedicated server for å spille på LAN? Du kan jo bare hoste localserver ingame. Det går ikke ann å spille Lan med kompiser hvis man lager en ingame.
Sverre. Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Eh jo, hoster du ingame så kan du spele på LAN. Har gjort det fleire ganger.
Xiblit Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Eh jo, hoster du ingame så kan du spele på LAN. Har gjort det fleire ganger. Hvordan gjør man det? Kan du fortelle meg hvordan?
Sverre. Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Eh jo, hoster du ingame så kan du spele på LAN. Har gjort det fleire ganger. Hvordan gjør man det? Kan du fortelle meg hvordan? Som fredrik sa, og vist dåke har glemt det så må kameratene dine slå filteret på local
Xiblit Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Skrevet 19. mars 2008 Vi har prøvd det men det funker ikke :S KOmmer bare masse Warning i console :S
Ice.Man Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 Under Dedicated ikke velg LAN men NO, da fungerer det.. Eller da skal det fungere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå