morgas Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 finnes det ingen enkel måte å se på en 9,9 yamaha om den er plombert eller ikke. Og hvordan evt fjerne plombe? er usikker på om min er 9,9 eller 15. thomas
morgas Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 Du må vell åpne forgasseren å se tenker jeg og da må jeg se etter? :!:
vbjornevik Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Jeg suger å forklare Skal se om jeg finner noen bilder
morgas Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Jeg suger å forklare Skal se om jeg finner noen bilder bilder hadde vært alletiders!
morgas Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Er det en V-max eller hva det heter? Det er en standard 2 takter..
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Da er det ihvertfall forgasseren det skal gjøres noe med
Snuggis Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Yamahaen er vel ikke plombert, du må bare sette på større forgasser.
Kuli93 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Er det en V-max eller hva det heter? Det er en standard 2 takter.. Han lurer på hva modellen heter Er det en sånn som på bildet?
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Yamahaen er vel ikke plombert, du må bare sette på større forgasser. Kan man ikke mikse noe greier inni forgasseren også da? Istedet for å bytte? Dessuten kan man bytte blokken også
Snuggis Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Yamahaen er vel ikke plombert, du må bare sette på større forgasser. Kan man ikke mikse noe greier inni forgasseren også da? Istedet for å bytte? Dessuten kan man bytte blokken også Hva hjelper det å bytte blokka hvis forgasseren er for liten?
Snuggis Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Etter man har byttet forgasser Hva er poenget med å bytte blokk og forgasser? Skal man bytte til en større blokk(er jo ikke noen vits å bytte til lik?), så må man ha nye stempler osv, og da kan man like gjerne kjøpe en motor til da?
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Går ut i fra at det er billigere å bytte blokk. Mener jeg har hørt at 9.9 er den samme som 15, og 15 er den samme som 20. Så hvis man bytter forgasser på en 9.9 har man 15 og hvis man bytter blokk og forgasser får man 20. Men samtidig har jeg hørt at 20 er den samme som 25, og da stemmer ikke det Nei, uff, dette blir bare rot
Kuli93 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Går ut i fra at det er billigere å bytte blokk.Mener jeg har hørt at 9.9 er den samme som 15, og 15 er den samme som 20. Så hvis man bytter forgasser på en 9.9 har man 15 og hvis man bytter blokk og forgasser får man 20. Men samtidig har jeg hørt at 20 er den samme som 25, og da stemmer ikke det Nei, uff, dette blir bare rot Shit
Kuli93 Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Så da kan du få en 9.9 til å bli 20hk? altså dobble hestene?!
vbjornevik Skrevet 20. mars 2008 Skrevet 20. mars 2008 Nei, det tviler jeg egentlig på. Som sagt, dette ble bare rot!
morgas Skrevet 21. mars 2008 Forfatter Skrevet 21. mars 2008 (endret) det er ikke en vmax. Bytting av blokk er uaktuelt,men jeg mener å ha hørt at 9,9 er samme som 15,bare en plombering en eller annen plass som må fjernes. Hvis jeg evt. må skifte forgasser,noen som har tips om hvor jeg kan få i slikt da? Helst ikke orginal yamaha da.. koster skjorta det.. T Endret 21. mars 2008 av morgas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå