Holten Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Det irriterer meg. Hvis jeg setter på pause. Å skrur høytalerne på høyt volum så suser de! Er det normalt? Blir det borte hvis jeg bruker et bedre lydkort? Bruker det integrerte nå. Abit IP35-PRO.
Largie Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Du vil alltid oppleve sus ved analog lydoverføring mellom f.eks PC og en forsterker. For å unngå sus, sjekk om lydkortet ditt har en optisk- eller spdif-utgang (brukermanual hovedkort/lydkort), deretter sjekk om mottaker enheten (forsterker/høytalersett) har en optisk-/spdif-inngang. Hvis utgang eller inngang mangler på enhetene du har, må du dessverre kjøpe nye enheter for å koble det sammen. Men da helt sus-fritt
Wubbable Skrevet 19. mars 2008 Skrevet 19. mars 2008 (endret) Eller kjøpe et high-end lydkort som Onkyo SE90-PCI, eller SE150/200-PCI om du vil ha 5.1/7.1... Det kan du skru helt på 100%, og du hører absolutt ingen susing i det hele tatt... edit: Har samme HK som deg forresten, og brukte det innebygde mens jeg ventet på at onkyo-kortet skulle komme i posten. Jeg hadde et Audigy 2 ZS også, men det klikket jo i tide og utide pga den møkken creative kaller drivere (Prøvde kX driverne også) Endret 19. mars 2008 av Wubbable
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå