steinar2000 Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Er ny med Counter-Strike 1.6 (har tidligere spilt Source), og har i den anledning et par spørsmål. Har et lite problem med at musepekeren blir veldig følsom når jeg er i selve menyen. Hvordan fikser jeg dette? Det andre jeg lurer på er om det er mulig å ta på såkalt "fast-weapon switch" som som i Source?
aengas Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 Er ny med Counter-Strike 1.6 (har tidligere spilt Source), og har i den anledning et par spørsmål. Har et lite problem med at musepekeren blir veldig følsom når jeg er i selve menyen. Hvordan fikser jeg dette? Det andre jeg lurer på er om det er mulig å ta på såkalt "fast-weapon switch" som som i Source? Usikker på det første, men skifte våpen raskt med Q
steinar2000 Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 Har nå løst musepeker-problemet, men lurer fremdeles på om det er en slik "fast-weapon switch"-løsning i spillet.
steinar2000 Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Skrevet 17. mars 2008 (endret) Takk, det fungerte utmerket. Lurer på også om er om det er mulig å skifte våpen med scrollingen på musa. Noen som kan hjelpe? Endret 18. mars 2008 av Roterende Ulv
Jooakim Skrevet 18. mars 2008 Skrevet 18. mars 2008 Skriv følgende i autoexec.cfg: bind "MWHEELDOWN" "invprev" bind "MWHEELUP" "invnext"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå