Gå til innhold

Backyard in Shanghai


Anbefalte innlegg

Heihei

 

På en innmari lat søndag så klarte jeg å strekke ud kamera fra kjøkkenvinduet, fikk dette bilde som jeg syntes var litt morsomt. Eller det vil si 3 bilder... prøvde auto bracketing funksjonen på 40D. Så ja, bildet er HDR og tone-mapped... Ellers er jeg ikke noe flink på rammeri PS og håper at en nedlasting av photoframe 3.0 kan hjelpe meg litt der...

 

Motivet er bakgården til leiligheten min i Shanghai, bygningen ved siden av er vell en 100m høy bygning med high-end service apartments..

 

Hva tycks?

 

backyard.jpg

 

Grunnet ekstreme brannmurer i dette landet så klarer jeg ikke uploade original size på bilde, så dere får dy med en forminsket versjon...;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok litt for skeivt til at folk synes det er verdt en kommentar. De vet ikke helt hva de vil skrive. Jeg ville rådet deg til å ta det mer til venstre og rett på, slik at du kan rette opp de fallende linjene i Photoshop i etterkant. For å redde bildet litt kan du beskjære det litt fra toppen, slik at ikke det hjørnet oppe til venstre skal dominere så mye.

 

Btw: Vi ønsker ikke å få noen bilder i full størrelse. Du kan godt gå opp til 1000 pixler bredde, men ikke mer. Takk for ditt innspill med dette bildet, selv om det ikke er det helt store. Kom tilbake med noe annet, kanskje mer eksotisk, neste gang. Jeg liker motivet ditt, men dessverre er det ikke alltid et motiv kan utnyttes fordi man kan ikke få det presis slik det bør være. Et bilde av et så symetrisk motiv må nok være adskillig strengere for å fungere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...