Gå til innhold

Pro Evolution Soccer - Costumes and hairstyles

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både på pes6 og på pes 2008 så kan du gå inn på kostumes og deretter velge tre forskjellige dyr. Drage, pingvin eller struts. du kan velge det når du spiller med et lag og det er helt grusomt.

I tillegg kan du velge mellom en rekke forskjellige hairstyles, som kattehode, bulldoghode og andre hundetyper. Dette er også helt absurd.

Hvorfor i huleste har konami giddet å bruke tid på dette? Det er helt absurd og ser bare dumt ut. Jeg er stor fan av pes samenlignet med fifa, men dette trekker veldig ned! :thumbdown:

Noen andre som har prøvd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er helt absurd at ikke hårfrisyren til Beckham fra VM 2002 ikke er med, jeg. Dette trekker veldig ned for min del. Terningkast 1.

Skrevet

Jeg syns heller det ikke er så realistisk, men det er sikkert moro for en del folk. F.eks. fulle folk på en lørdags kveld eller noe, som sitter og spiller PES. Å basere et terningkast på en hårfrisyre eller noe valgfrie greier som de teite draktene synes jeg blir litt feil. Uansett, dritbra spillserie, det jeg har spilt mest av alle de er PES 2 forresten. Og jeg velger PES over fifa når som helst. Det er bare den spillestilen som funker på fifa, jeg syns det blir helt latterlig. Du trenger bare en litt rask spiller og å snu littegran rundt og gå rett på mål å skyte. PES er og blir mye mer realistisk enn fifa etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...