HanselV Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Noen som kan gi noen tips på gode sider der jeg kan leie server? Slik at eg er admin og kan legge inn diverse plug-ins, som usikk, lyder, osv:) Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Du ønsker ferdig hostet/managed løsning ? Har du noe budsjett, og ønske/krav til plassering av boksen/serveren ? Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Ja, det første du nevnte. Altså serveren blir hostet et eller annet sted i verden, men jeg er admin og ''bestemmer' over serveren. Slik at eg slipper å bruke mitt internett (som er udugelig server). Noe krav: kunne vært greit å få lagt inn diverse lyder og ''plug-ins'' som autokick, GG/GunGame, har egentlig lyst ha en 'gøy' server:) Pris, jeg aner ikke hva som er normalt, men gjerne billigst mulig, går p skole, og får bare et par 1000 i mnd'en=/ Gjerne en med enkel og grei løsning. Lenke til kommentar
headbullen Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 http://www.gameserver.no/power/index.php?d=prisliste Muligens dette er aktuelt ? Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2008 Det var slik jeg tengte ja. Men litt stive priser på public-serverene var det. Finnes det billigere alternativer? Trenger ikke å være norske sider, men det bær vel helst være europeisk i hvertfall:) Men takk for det tipset=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Catchgamer, Gamerserver, Counter-strike(.com), norgaming osv.. Liker du ikke en av de, kan du søke på google eller be om fler.. Har noen til jeg kan hoste opp (trenger søvn før jeg kommer på de..) Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 http://counter-strike.com/prices-cssource.php Counter-Strike.com virker veldig rimelig. Med den lave dollarkursen bare litt over 300 kroner per måned for 32 slots public 100 tick... Vet ikke hvor gode de er. Lenke til kommentar
HanselV Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2008 counter-strike.com var veldig billig da! Takk for hjelpen folkens:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå