Submoose Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har nå tjent meg opp noen lapper, og nå skal jeg handle inn en dragbar PC til 5000. Den skal være 100% Ubuntukompitabel, og skal brukes til skolearbeid, bilderedigering og eventuelt kanskje litt tulling i blender. Hvis mulig, så kanskje starte opp Quake II på den også Vil selvfølgelig ha mest laptop for penga, og vil ha minimum 2GB RAM og minimum 120GB HDD. Vil også gjerne ha BlueTooth på den. Finnes det en slik laptop? Isåfall så er jeg takknemlig for alle forslag som bringer meg nærmere mitt mål
dfendr Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ubuntu laptop testing team er et bra sted å begynne å lete.
Submoose Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Skrevet 15. mars 2008 Siktet meg inn på Lenovo 3000 N100. Har den god støtte i Gutsy? Så den bare opplista på Fiesty. Vet at webkameraet ikke kommer til å virke, men virker det andre som det skal? Sånn som som dvalemodus etc.
Submoose Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Skrevet 24. mars 2008 Ingen? Får heller bare kjøpe den og håpe på det beste da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå