mong0lid Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Eg har nylig klipt meg og bruker, som eg alltid har gjort, Dax. Det er ein pest og plage, og er heilt forferdelig, spesiellt når det fester seg til alt rundt i huset. Eg har ganske så tjukt hår, og passe kort. Eg ser etter ein voks med veldig god hold og helst, bør ikke, men hadde vert eit pluss om den ikke gikk så lett ut i vann. Om du har noe og anbefalle, så hadde eg vert veldig takknemmelig. Og om du veit om ein god balsam/shampoo, som, litt vanskelig og forklare, tynner håret, om du skjønner.
derezzed Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg har svært tjukt hår selv, men tynner dette når jeg er hos frisøren. Men i alle fall, jeg bruker d:fi. Er svært fornøyd med denne. Endret 14. mars 2008 av Aleksander
mong0lid Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Jeg har svært tjukt hår selv, men tynner dette når jeg er hos frisøren. Men i alle fall, jeg bruker d:fi. Er svært fornøyd med denne. Gir den voksen en fast hold? Og, når du tynner du det, tynner du det bare med tynne saks, eller noen andre måter og? :]
thrice Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Jeg har tykt hår, og jeg bruker den sorte Renatien. Når håret vokser seg veldig langt bruker jeg litt hårspray uten lukt for å holde det på plass. Endret 14. mars 2008 av thrice
Tor Tur Skrevet 24. mars 2008 Skrevet 24. mars 2008 Dax har en som kan vaskes ut i vann:P http://www.imperialdax.com/store/products/...ir_Wax-6-1.html Har ikke prøvd den men det står den har samme hold som wave and groom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå