Galexon Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Har en laptop med følgende egenskaper: Intel Celeron M540 1.8 GhZ 1024 MB RAM Mobile Intel 965 Express Chipset Family Windows Vista Home Basic 32-bit Når jeg installerer et spill som jeg vet at maskinen min takler, får jeg aldri oppløsningen jeg vil ha. Jeg får alltid et bilde i midten av skjermen, med plagsomme sorte rammer rundt. Når jeg ser gjennom setup på spillene, finner jeg aldri min egen oppløsning. - Hva kan dette komme av? - Hva kan jeg gjøre for å ordne dette? På forhånd takk for alle svar!
Zink Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Virker som den mangler ressurser. En "celeron-maskin" med lite minne, svak cpu og et ikke-dedikert skjermkort (uten eget minne?)... Hvilke spill er det snakk om?
Galexon Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Virker som den mangler ressurser. En "celeron-maskin" med lite minne, svak cpu og et ikke-dedikert skjermkort (uten eget minne?)... Hvilke spill er det snakk om? Hidden and Dangerous 2 som er et spill fra 2003.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå