Boosch Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk
Olavxxx Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 (endret) Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk hvor mye penger har du lyst å bruke? hvilket hk har du? Endret 14. mars 2008 av DaButcher
Boosch Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Hei. Jeg trenger litt veiledning angående skjermkort. Jeg vurderer å investere i ett nytt kort, men er usikker på hva resten av PC-en tåler. Er spesielt redd for at PC skal bli for varm, og dermed havarere:-) Jeg er ingen proff, og klarer nok ikke å sette inn diverse kjøleelementer i PC, så kortet burde helst kunne kjøre på nåværende system. Setter pris på noen tilbakemeldinger her. Tusen takk! Systemet mitt er som følger: Processor: Processor: Intel® Core2 CPU 6400 @ 2.13GHz (2 CPUs) Minne: 2GB OS: WinXP Nåværende skjermkort: NVIDIA GeForce 7800 GT Tusen hjertelig takk hvor mye penger har du lyst å bruke? hvilket hk har du? Ja selvfølgelig burde jeg tatt med dette:-) Setter en øvre grense på kr 2500,- , men det viktigste er egentlig at kortet ikke skaper noen store problemer for resten av systemet. HK er: Intel® P965/G965 PCI Express (kan dette stemme?) Er som sagt ikke proff:-) Takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå