Gå til innhold

Er dette en god Spill PC? Råd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Linken du oppga linker til handlekurven din på siden og andre kan derfor ikke se hva som er i den :] Prøv å oppgi en ny link eller si hva maskinen heter

Endret av Shtian
Skrevet

Hadde jeg vært deg, ville jeg byttet kabinettet i noe litt større. :)

Og så prosessor. Har du behov for flere kjerner fordi du driver med multitaskin/videoredigering etc. eller bare fordi det er status? E8500 yter bedre og koster det samme. I tillegg klokker den bedre. :)

I tillegg så burde du byttet CPU kjøler i en CNPS9700LED i stedet, eller en ThermalRight Ultima 90 eller Ultra 120 Extreme, da disse tre yter mye bedre. :)

Skrevet

Som nevnt over ville jeg byttet til en 2-kjerne CPU som er billigere, feks E8400. Da får du mye for pengene, ulempen er at den ikke er tilgjengelig helt enda i norske butikker, mem det gjelder også den du har på listen allerede, Q9300. I tillegg er 2 GB RAM litt snaut, så jeg ville gått for 2 slike sett du har oppgitt. Ellers er det et veldig bra skjermkort du har valgt.

Skrevet (endret)

Flott! :D Oppdatert den nå, er vel mest til gaming, kan hende jeg skal drive med noe videoredigering, men det vil bli ytterst sjeldent. Takker for svar ;D

Også, ser at dvd brennern ikke er hos Amentio, (prøver å få kjøpt alt fra en forhandler) noen som vet om noen andre bra dvd-brennere som selges av Amentio til denne pris-klassen?

Noen anbefalt strømforsyning som "passer"? Til en ikke alt for stor penge..

Endret av Anders1990

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...