Cepherit Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Ok, jeg har netopp sett noen videoer om Assasin's Creed... Men jeg spiller nesten kun RPG-spill, og jeg vet ikke helt om spillet passer meg... Jeg lurer på forskjellige ting: Går det an å kjøpe, og selge ting ?, Går det an å gå til byer og slikt ?, Går det an å få quester av forskellige folk ?, Går det an å gå fritt ?, Å til sist men ikke minst! Går det an å velge class? Ja... Det var alt jeg lurte på... Håper å få svar på det meste...
serrghi Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Assasins creed er ikke et RPG spill, men et adventure spill. 1. nei 2. ja du har mye frihet 3. du får quester i ulike bydeler i ulike byer. (men de er ganske ensidige) 4. ja 5. nei, assasin er vel strengt tatt eneste "class"
Bjonski Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Assassins Creed er langt fra noe RPG.. Det er et action-adventure spill med snikmorder som tema.
Nacky Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 "den eneste classen er assassin", ja men den er f*en meg bra gjort Uansett om du bare spiller RPG,tror jeg nok du vil like Assassin's creed, så jeg ville anbefale deg å prøve det ut. Men etter du har fullført det, er det ikke så fryktelig mye å gjøre enn å gå rundt i de forskjellige byene å titte på detaljene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå