Gå til innhold

Jobbintervju hos Conocophillips


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 år senere...

Bumper denne jeg.

Har søkt som prosesstekniker hos ConocoPhillips. Venter fortsatt på svar. Noen som vet sånn ca hvor lang søknadbehandlingen er?

Får til å følge med litt på siden deres, gjennom min profil der. Der står det at jeg har kommet til "secondary review". Videre står det: Continued review of your candidacy is now occurring and a representative of ConocoPhillips may be in contact with you to discuss next steps.

På den norske siden står det: Videre gjennomgang av ditt kandidatur blir nå foretatt, og en representant fra ConocoPhillips vil ta kontakt med deg for å diskutere den videre fremdrift

 

Denne oppdateringen ble gjort 23.september. Siden har det ikke skjedd noe.

 

Står ingen kontaktperson i annonsen. Kanskje noen her vet hvem jeg evt. kan ringe bare for å vise interesse? Må være noen som jobber for ConocoPhillips her?

Endret av Andie
Lenke til kommentar

Hei.

 

Du kan gå innpå søkerportalen, så "my jobpage" - og der finne du "contact name". Så ville jeg ringt 52 02 00 00 (resepsjonen) og spurt om å få snakke med denne personen. Hvis ikke det skulle hjelpe, så ville jeg kanskje prøvd å bli satt over i noen i "Staffing" (wild guess). Lykke til!

Lenke til kommentar

Finn.no..

Den lå ut på copno sin side også. 13 prosesstekniker stillinger.

Jobber du hos dem? Mener å ha lest det tidligere her?

Har desverre ingen erfaring innen olje/gass, men fra annen stor prosessindustri som er mere kompleks og avansert enn plattform.

Har du noen navn jeg kan ringe kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...