lunde1987 Skrevet 24. februar 2003 Skrevet 24. februar 2003 Min Cordless Mouseman Wheel (Logitech) slutter å fungere sånn uten vidare... Må kanskje ta ein restart eller to så funker den igjen... har ikkje funne noko mønster i kvifor den gjer det... Den bare er død... tastaturet fungerer fint... det er jo på same mottakar eller kva eg ska kalla det... har nylig plugga musa inn i usb porten, men det er ikkje på tale å gå tilbake til vanlig PS/2 eller kva det heiter for då fungerar ikkje scrollinga skikkelig i spel.. nokon som har ein løysning? kjører windows xp med sp1 viss det er til nytte takker for alle svar
M-lady Skrevet 25. februar 2003 Skrevet 25. februar 2003 Skudd i mørket her: * Har du prøvd connectkappen? * Er noe i veien for "linjen" mellom sender og mus? * Har du prøvd å bytte batterier??
lunde1987 Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Skrevet 25. februar 2003 Har prøvd å trykke på Connect knappen ja.. funnka ikkje Har prøvd å bytte battrier.. funka ikkje, og det er ingenting mellom musa og mottakeren... Fant ut i dag at eg måtte bruke tastaturet og gå inn på mouseware som fulgte med driver cd'en og connecte der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå