Gå til innhold

Hvilket spill utvikler man seg uten å grinde?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Etter å ha spilt spill(deriblant wows) i mange år ser jeg at det som interresserer meg

med et spill er utviklingen i spillet og ikke gjøremålene(som feks. grindingen til

70 i WoW, gå en instance eller pvp) men rett og slett, at jeg kan bruke attributter

og se en utvikling med gearet mitt, uten å faktisk bruke 30 timer på å få tak

i det det jeg vil ha. Synsinntrykket er lite viktig. PLanleggingen bak det du vil ha

er det som er viktig, dette gjør at jeg 90 % av tiden ser tv og 10 % spiller et spill,

som noen spiller 100 %, deriblant jeg inntil for noen måneder siden. Jeg vil sitte foran dataen, men jeg vil ikke jobbe meg i hjel, er det noen som vet om et spill som kan passe

or meg? Jeg elsker å tenke, hater å grinde, hater teknikk med keyboard/mus, men vil

helst bare se for meg det jeg vil ha. Jeg digger se anime, skulle gjerne sett et spill

hvor man kunne utvikle en char i en anime retning. Helst et spill med no ending,

og ingen end-game content, men uten at man bruker 1-5 time på hver level,

og at levelingen aldri tar slutt, eller faktisk at du konkurrerer om noe, men det requirer ikke de tinga jeg ikke liker:)HÅper på svar fra hvem som helst, om hva som helst, jeg begynner å gå lei grindingen:(

om det er ett spill der du vil se utvikling av karakter, så vil jeg anbefale "Anarchy Online" som er helt gratis å spille til lvl 200. AO er vel det spillet jeg har prøvd med best karakter utvikling. hvor de forskjellige valgene du gjør for å utvikle karakteren din virkelig gjør en forskjell. Har heller ikke til dags dato spillt ett MMO med så mange muligheter til å utvikle en karakter og til gjengjeld er enkelt å sette seg inn i.

Og for deg som sier du liker å tenke uten å trykke formye, om du setter deg inn i verden av implants og buffs så har du ditt eget lille spill i spillet hvor det å lage twinks blir meget morsomt og ganske utfordrene.

dessverre, minuset med AO er jo at på høyere lvl vil du nok igjen starte med å grinde. men før du kommer så langt at du blir nødt til å grinde så er du enten blitt hekta eller gått lei. grafikken er også litt 1912 i forhold til WoW men du sa utseende ikke var så viktig så dette kan kanskje passe deg helt perfekt til noe annet dukker opp.

PS expansion som tar deg fra 200 til 220 koster penger men grunnpakken og den første expansion pakken er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...