jeg_lyver_mye Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Hei! Æsj hvor frusterende dette er!! http://div.articpixel.no/css_problem1.jpg http://div.articpixel.no/css_problem2.jpg Ser dere at man ser helt igjennom? Det er gulv under vannet. Jeg har lagd vannet ved å ta block tool, ta texture tools/toolsnodraw også etterpå bruker toggle texture application å trykke på overflaten med en av de grå-hvite vann texturene. Dette problemet kom etter jeg begynte å mikse med himmelen. Før tok jeg block tool, lagde en boks og tok den -40 hallow og bygde inni der og brukte texture «tools/toolsskybox» det ble jo grei å fin himmel. Så leste jeg at det er en svært dårlig måte å gjøre det på og bør ungås pga. fps. Etc.. Så jeg brukte block tool og lagde vegger og tak rundt mappet og brukte «tools/toolsskybox», kun der det var nødvendig. Eksempel kan du se her: http://div.articpixel.no/css_problem3.jpg .Også gikk jeg på Map » Map properties » skybox texture name » og tok en himmeltexture! Dette fungerte strålende! Og ikke minsT! Compila hammer mappet TUSEN TUSEN ganger fortere på normal med VIS på normal . Men som dere ser.. man ser rettigjennom vannet! og dette pga. denne metoden tydeligvis. Hvordan løser jeg dette? Forslag? Måter jeg burde debugge på her? Takk! Andre forslag på måten jeg har gjort det på taes i mot med stor takk .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå