Gå til innhold

Finner ikke teksten til Span - I'm One of Us

Cadesius

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg lurte på om noen vet hvor jeg kan få tak i teksten til Span - I'm One of Us. Har leita en god stund nå, men finner den ikke. Håper at noen kan hjelpe meg.

På forhånd, takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter ein del søk på google ser det ut som at artisten ikkje vil avsløra teksten til songen.

We're sorry but the artist has decided not to disclose the lyrics for this song.

Kjelde

Skrevet
Etter ein del søk på google ser det ut som at artisten ikkje vil avsløra teksten til songen.

We're sorry but the artist has decided not to disclose the lyrics for this song.

Kjelde

Men den finnes helt sikkert ute ett eller anna sted. De kan jo ikke ha sagt at de ikke ville legge ut lyrikken til sangen til alle nettsteder som deler sånn informasjon.

Skrevet

Det har vel noko med copyrighten til teksten. Det er vel heller tvilsomt at eit nettsted vil risikera søksmål fordi dei legg ut ein sangtekst. Og dersom Span har sagt at ingen skal legga den ut og i tillegg har copyrighten på den, så er det ikkje usannsynlig.

Skrevet

Mulig det, eg var på 2 ulike sider der det begge plassar stod at teksten ikkje var offentliggjort.

Du kan jo prøva å tolka den sjølv ?

Eg har ikkje høyrt sangen så veit ikkje korleis teksten er, om orda er lett å gjenkjenna eller ikkje.

Skrevet
Mulig det, eg var på 2 ulike sider der det begge plassar stod at teksten ikkje var offentliggjort.

Du kan jo prøva å tolka den sjølv ?

Eg har ikkje høyrt sangen så veit ikkje korleis teksten er, om orda er lett å gjenkjenna eller ikkje.

Har bestilt skiva nå, så jeg får sikkert teksten der, men jeg er i gang med å tolke den.

Takk for hjelpa!

Skrevet

Det der er jo bare bogus. http://www.rogerwatersonline.com/Artists_s/span_lyrics.html ser ut til å være bare en generert liste (Noens playliste? Låtliste fra allmusic.com eller tilsvarende?) der enkelte sanger finnes tekst til, og resten er merket med "We're sorry but the artist has decided not to disclose the lyrics for this song". Tipper det bare betyr at de ikke har noen tekst, at ingen har giddet å skrive den inn, eller at det programmet de har som søker gjennom gjennom nettet (dvs. andre sider med tekster på) og matcher sangtitler med tekster ikke har funnet en match.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...