Henry9 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 jeg spilte sist Lotro i slutten av Sommer ferien. Er vel i level 28 eller no. Har tenkt å starte igjen nå i påskeferien. Hva er det som er nytt liksom? Jeg har hørt at man kan få kjøpt hus? Riktig? Koster det masse? Jeg er ikke helt sikker på hva Brukeren min hete/ Passord. Kan jeg få sendt det på Epost? Gidder ikke starte på nytt igjen. Så har jeg et annet problem. Jeg er på en fransk server. Vet ikke hvorfor, men en av vennenen mine startet først å spille da. Så spilte han på den. Jeg viste ikke no, men går det ann å bytte over til en annen server nå? Bare franske folk XD hehe.. Hvis noen gidder å skrive ned litt nytt i spillet.. Feks: har det blitt større map da? OSV. NB: Er sånn MAGI mann ;D
lassaron-jon Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Har ikkje tid til så mykje men her er litt: Crafting - lettere å bli GM Lettere å få tak i items for single use recipes (Throphy byttet med Shards. outfit system - Du kan ta på deg kler som ikkje påvirkar stats - 1 sett for stats 2 for outfit - ganske bra greier, spesielt om du liker RP Housing - Private og Kinship houses med Chest og furniture/trophies Fleire quests over alt! Nytt område - Evendim (hugser ikkje level, men ca 28-38) I evendim er det og ein plass kalla Annuminas - level 48-50 area, med quests, barter item for Reward armour (Crappy stats - best looks) I anuminas er det og 3 gode endgame instances 6man. 12 man endgame raid - "the rift" 6-7 bosses - Balrog til slutt. mykje morro. Bug fixes seff. Graphixx fix/improvement Litt fleire swift travels med hest Fleire crafting recipes for tailor spesielt. Nytt PvMP area - ettendeeps Fleire nye armour sets puh - no får nokon andre ta over
Henry9 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter Skrevet 13. mars 2008 Høres bra ut. Takk, men går det å bytte server?
lassaron-jon Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Høres bra ut. Takk, men går det å bytte server? Aye, men det koster litt penger
GA75 Skrevet 17. mars 2008 Skrevet 17. mars 2008 Okei Hvor mye da? .. Svar på det meste om priser osv finner du ut av med utgangspunkt i denne siden: http://www.lotro-europe.com/support.php Beklager at jeg ikke slår det opp for deg, men du greier det sikkert fint derfra selv.
Henry9 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Skrevet 20. mars 2008 Fant det ikke jeg :S men samma .. Trur egetlig ikke jeg starter å spille enda. venter til de kjedlige dagene til sommer ferien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå