Lasse92 Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Hei jeg trenger hjelp til og finne en driver til Dvd rommet mitt det er en Nec DvD Rw ND 3500AG Mvh Lasse92
Duqe Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 XP og vista skal ha drivene klart i, kanskje oppgrader til service pack 2 hjelper. Kan du se om spilleren er deaktivert i enhetsbehandlinger?
Lasse92 Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 XP og vista skal ha drivene klart i, kanskje oppgrader til service pack 2 hjelper. Kan du se om spilleren er deaktivert i enhetsbehandlinger? det er det at jeg trenger driveren til Cd rommet for og installere Vista
kranto Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hei jeg trenger hjelp til og finne en driver til Dvd rommet mittdet er en Nec DvD Rw ND 3500AG Mvh Lasse92 Litt googling også fant jeg denne siden: http://liggydee.cdfreaks.com/page/en/NEC-ND-3500A/ Edit: Hvis det hjelper deg noe... Endret 9. mars 2008 av kranto
Duqe Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Kanskje Ultimate Boot CD kan hjelpe deg? Jeg bruker som regel en win98 bootcd som loader IDE optisk enheter, men fungerer ikke med sata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå