Gå til innhold

Hva syns du om FIFA Street 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Javell folkens ;)

Er det mange her som har spilt FifaSteet3? Jeg vurderer å kjøpe det men vet ikke helt, likte veldig godt 2eren!

Lurte bare på om det er noen som har det eller har spilt det mye som kan fortelle meg om det er bra eller dårlig? Gjerne hva som er bra og hva som er dårlig og kanskje litt om forskjellene fra 2eren!

fifa_street3.jpg

Håper hjelp!

Emnetittelen er endra til noko litt meir beskrivande. Ein speltittel aleien seier litt for lite om kva tråden handlar om. Les meir i retningslinjene #3.-ttt

Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Javell folkens ;)

Er det mange her som har spilt FifaSteet3? Jeg vurderer å kjøpe det men vet ikke helt, likte veldig godt 2eren!

Lurte bare på om det er noen som har det eller har spilt det mye som kan fortelle meg om det er bra eller dårlig? Gjerne hva som er bra og hva som er dårlig og kanskje litt om forskjellene fra 2eren!

Håper hjelp!

Har ikke prøvd det stort mye ennå, men det virker kult da!! søkte på fifa i sta og fant en kul side hvor du kunne sende inn videoer av når du triksa sjæl. Kan du trikse, så kan du jo vinne spillet der og:P

http://www.s3t.no

Skrevet

Jeg kan ikke trikse :!: Angående spillet så tror jeg nok at jeg må få kjøpt meg det, det er ikke noe sjangs for at jeg kan vinne noe på www.s3t.no så... Må nok kjøpe det i butrikk :p Er det noen som har spilt spillet som har noen komentarer?

Skrevet

Det er ikke et godt spill. Jeg synes i alle fall FIFA Street nummer en var mye mer underholdende. Greit nok at det er et showfotballspill, men jeg synes det burde føles litt ekte ut likevel. Spillerene ser litt for karikert ut for min smak, og hele "superball" elementet synes jeg ikke har noe å gjøre i et fotballspill.

Mitt råd ville vært å holde seg unna.

Skrevet

Såpass ja, må innrømme at jeg reagerte litt designet på spillerene selv første gang jeg så de... Men de annmeldelsene jeg har lest er for det meste positive... Ble usikker nå :dontgetit: Det er ikke noe som kan vinne spillet til meg på www.s3t.no da:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...