Gå til innhold

Savner gode bilspill til PC


Anbefalte innlegg

Si et skikkelig godt bilspill til PC etter NFS Porshe.

 

Og ikke kom med sånne uberkule spill med biler med neonlys under og overstylede gaterace biler. Jeg vil ut å kjøre i flotte omgivelser, på fjellet, i naturen, i ørken, ja alt annet enn undergrundsmiljøer i byer (nfs var så flinke til dette før) og stilige biler som Ferrari og Lamborghini.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Si et skikkelig godt bilspill til PC etter NFS Porshe.

 

Og ikke kom med sånne uberkule spill med biler med neonlys under og overstylede gaterace biler. Jeg vil ut å kjøre i flotte omgivelser, på fjellet, i naturen, i ørken, ja alt annet enn undergrundsmiljøer i byer (nfs var så flinke til dette før) og stilige biler som Ferrari og Lamborghini.

AMEN !

Kan ikkje sei meg meir enig.

Prøvd Test Drive:Unlimited, men syns dette blei for vanskelig uten ratt. Og at bakker blei veldig kantete. (har X800 kort)

Lenke til kommentar

Test Drive Unlimited virker som det rette for deg ja. Jeg kjøpte det for en liten stund siden sammen med Logitech G25, og det er utrolig kult. Om du skulle hatt bilspill til PS2/PS3 så må jeg få anbefale Gran Turismo serien. Gleder meg til Gran Turismo 5 nå.

Endret av Vikingus
Lenke til kommentar

GTR 2 (fikk 8/10 i gamer) burde være et alternativ, det kom riktignok sent i 2006, så det konkurrerer kanskje ikke med det som finnes til 360 og PS3. Et annet "spill" som bør testes er BMW m3 Challenge - realisme til det spruter, dog kun M3 og Ringen som kan kjøres. Live for speed er også verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Nå har jeg skaffet med Test Drive Unlimited, og jeg må si at jeg er meget godt fornøyd. Dette var saker det!

 

TIl noen av dere som har spilt det før så lurer jeg på to ting.

1. Hvordan leser man mail som kommer inn nå og da?

2. Går det ann å avslutte et løp man er på midt i uten at tiden er gått ut, og uten å avslutte til windows og så inn igjen?

Lenke til kommentar
GTR 2 (fikk 8/10 i gamer) burde være et alternativ, det kom riktignok sent i 2006, så det konkurrerer kanskje ikke med det som finnes til 360 og PS3. Et annet "spill" som bør testes er BMW m3 Challenge - realisme til det spruter, dog kun M3 og Ringen som kan kjøres. Live for speed er også verdt å sjekke ut.

 

Hei

 

Er verdt å merke seg at disse blir regnet som racingsimmulatorer og ikke bare bilspill. (Tenker da på GTR, GTR Legends, GTR 2, LFS og rFactor)

Det vil si at hovedfokuset ligger på realisme og det å gjennskape følelsen av å kjøre en faktisk racer, med en fysikk som er skremmende virkelighetstro. Vanlige spill som f.ex GT og NFS seriene blir nærmest som puslespill å regne i forhold hva realisme angår.

Live for Speed er veldig morro på nett om du finner servere med seriøse spillere.

Ratt og pedaler er selvfølgelig ett must.

Lenke til kommentar

Helt enig med trådstarter. Bilspill var bedre før...

Kosa meg mye med tidligere NFS-utgaver og Cmr-rally.

Nå har NFS blitt bare "fast and forvirra" og Colin-spillene så avansert at du bør hete Henning for å få til noe som helst...

Har ikke prøvd Test Drive Unlimited. Høres ut som det må testes!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hrm, jeg er fortvila selv, selv GT5 Prologue skuffet meg... så mye at jeg solgte hele PS3'en min. Bilene ser bra ut, men banene og bilene... ble forferdelig kjedelig. Spilte med G25 og clutch. Jeg spilte ihjel demoen på PS3, som hadde mye mer karakter enn Prologue når det kom. NFS er en vits siden NFS Porsche, et spill jeg spilte med stor glede.

 

Helst vil jeg kjøre rally... spilte mye Colin Mcrae 2/04/05 før i tiden, LAN'et med kompiser hele natta lang med ratt. Jeg gikk dessverre glipp av Richard Burns Rally, støttet dette clutch? Er det noen vits i prøve dette spillet idag?

Lenke til kommentar

Richard Burns Rally kan anbefales, og hvis jeg husker riktig så er det støtte for 6-trinns og clutch :)

Videre vil jeg nevne Race07, som et er fantastisk bilspill med MYE realisme. LFS og rFactor er online spill som er simulatorer, virkelig morro :)

Endret av Pebino
Lenke til kommentar
Om du likar rally har du jo Colin Mcrae Dirt, og så har man jo RACE (har ikkje spelt det sjølv, men det har fått 83% på gamerankings)

Møkkaspill.

 

Fysikken på bilen er jo nesten på det nivået man finner i 123.spill.no sine spill!

 

Helt enig!

DIRT er tragisk på realisme. Spilte det midt i en hektisk periode med forza 2. Jeg kjørte tre løp så gadd jeg ikke mer. Fryktelig dårlig kjørefølelse. Bilen veier jo 1 kg!

Lenke til kommentar

Jeg vil bare understreke og ser at andre har glemt det, men Live for Speed er vel en av de mest realistiske bilspillene i fysikk (dog ikke skader) men er en utrolig realistisk bilsimulator! Koster ikke like mye som andre spill heller! Må kjøpes online.

 

Har spillt det ganske lenge med ratt og pedal og jeg må si jeg ble imponert! Du kan laste ned demo på LiveForSpeed.net

 

Dette er selvsakt en sterk anbefaling til ALLE som vil ha ekte bilspill!

 

Prøv det ut!

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...