Erroneous Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Jeg har et problem. Det har seg slik at det er ytterst sjelden jeg får spilt CS:S, på grunn av at det rett og slett ikke funker å koble til noen servere overhodet. f.eks. Jeg dobbeltklikker på et servernavn, istedet for å joine, kommer bare vinduet med "server information" opp, og pingen går til himmels. Pingen er for eksempel på 15 når jeg dobbeltklikker på serveren, men 2 sek etter at serverinformasjonsvinduet har dukket opp, raser den til himmels (1800-2000). Jeg har prøvd å kopiere IP-adresser, for deretter å koble til gjennom console. Da kommer ihvertfall loading-boksen opp, men etterhvert får jeg bare beskjeden "connection failed after 4 tries". Det har seg imidlertig slik, at hvis noen venner spiller, så kan jeg uten problemer gå inn på friends-vinduet og joine serveren de spiller på. Noen idéer om hva problemet kan være? PS: Har reinnstallert.
Stallone Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Tipper du har en speedtouch Router Modem fra Telenor? da må du opne en liten port:) Jeg kan godt gjøre det for deg vis du ikke vet åssen du gjør det altså.. bare legg meg til på msn så kan jeg Fjernhjelpe deg:) bare du har passord til Routeren da.. ellers blir det et helvete:)
Jooakim Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Om du har et slikt modem, kan du følge denne guiden. Jeg har selv dette, men jeg hadde ikke samme problem som du har nå. Men for all del - du kan jo prøve. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå