Gå til innhold

Tilkoblingsproblemer i CS:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem. Det har seg slik at det er ytterst sjelden jeg får spilt CS:S, på grunn av at det rett og slett ikke funker å koble til noen servere overhodet.

f.eks. Jeg dobbeltklikker på et servernavn, istedet for å joine, kommer bare vinduet med "server information" opp, og pingen går til himmels. Pingen er for eksempel på 15 når jeg dobbeltklikker på serveren, men 2 sek etter at serverinformasjonsvinduet har dukket opp, raser den til himmels (1800-2000). Jeg har prøvd å kopiere IP-adresser, for deretter å koble til gjennom console. Da kommer ihvertfall loading-boksen opp, men etterhvert får jeg bare beskjeden "connection failed after 4 tries".

Det har seg imidlertig slik, at hvis noen venner spiller, så kan jeg uten problemer gå inn på friends-vinduet og joine serveren de spiller på.

Noen idéer om hva problemet kan være?

PS: Har reinnstallert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper du har en speedtouch Router Modem fra Telenor? da må du opne en liten port:)

Jeg kan godt gjøre det for deg vis du ikke vet åssen du gjør det altså.. bare legg meg til på msn så kan jeg Fjernhjelpe deg:) bare du har passord til Routeren da.. ellers blir det et helvete:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...