Gå til innhold

Dette emne tar nå kvelden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Greit å ha litt å gå på, men sjekk støynivået på delene!!!

 

 

Hvis du venter litt så kan du jo få en barton istedet for amd xp, men selv om du venter litt må du nok legge på noen kroner

 

XP2500+ er en barton...akkurat det han ønsker

 

Ja, hva mente du SirDanceAlot?

Skal ha Barton selvfølgelig!!!

 

Utifra Admin'c...virker som om han tror XP2500+ IKKE er barton...er du med nå?

 

Ser tabben nå, så ikke at det stod barton der :oops:

 

Beklager :cry:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en Iiyama 903 DT 19", som desverre er på service, og bruker nå bruttern sin Hansol 920D 19". Merker SINNSYKT forskjell, så du burde skaffe deg en skikkelig skjerm når du først skal svi så mye penger (Henviser til den første posten din)

 

Skjermen klarer 100Hz @ 1600*1200 som må sies å være ekstremt bra!

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte meg en Iiyama 903 DT 19", som desverre er på service, og bruker nå bruttern sin Hansol 920D 19". Merker SINNSYKT forskjell, så du burde skaffe deg en skikkelig skjerm når du først skal svi så mye penger (Henviser til den første posten din)

 

Skjermen klarer 100Hz @ 1600*1200 som må sies å være ekstremt bra!

 

Kor får man kjøpt den skjermen der då? Ka mener man med god punktavstand?

Lenke til kommentar

Skjermen kjøpes på www.databutikken.com/no/ og www.absoluttdata.no

 

Punktavstand bør være litt under 0.26 Iiyamaen har 0.25.

Ett problem er at skjermen er lagd for å takle 103 Hz@ 1600x1200, men windows vil ikke gi mer enn 85Hz. :grumpy:

Skjermkortet er Hercules R9700PRO, mente det skulle takle 100Hz...

 

Edit:LEif.

Lenke til kommentar

Okey, synes skjermen er viktig eg. Spillene blir myye mer behagelig å spille også då. Så dere anbefaler den Iiyama PRO 452 MA901U skjermen då?, eller bør eg velge den modellen over? Tror ikkje eg vil strekke meg langt mer en 3500 for en skjerm, men viss det er stor forskjell ved å gi en tusenlapp mer så er eg nok villig til det ja

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o
Greit nok at du ikke er en lavbudsjetts fundamentalist, men når skal du kjøpe deg en pc da?  du har jo omtrent spamma forumet med tråder om hvilke pc komponenter du skal kjøpe.  :lol:

 

Har nevnt det der før jeg også. Sikkert kjøpe når prisene går betraktelig ned

 

:lol:

Lenke til kommentar
TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond Minne 184-P (for DDR-PC400MHz), CL2.5. 796kr x2.

Kjøp 2 slike til prisen av en Corsair. Corsair er nok litt bedre til kraftig overklokking.

 

 

Jeppz.... Kjøp Corsair XMS serien! Hekt KONGE!

 

TwinMOS har faktisk vunnet over Corsair i noen tester, så dei er omtrent like gode.

Lite vits å betale det dobbelte for samme ytelse.

:lol:

Lenke til kommentar

DVD spiller: Pioneer DVD spiller IDE 16x/40x Slot-in Bulk (DVD-106S)

 

Mus: Logitech MX300 Optical Mouse USB / PS-2, Retail

 

Kabinett: Thermaltake Xaser II 6000  Miditower, Aluminium m/vindu  

 

Tenkte bare jeg skulle si noe om disse tinga her:

 

1: Vil bare si at jeg har samme DVD spiller og at jeg er kjempe fornøyd med den...bra kjøp syns jeg.

 

2:Er ikke MX3000 den trådløse versionen av mx500? I så fall, gå heller for MX500, det er i hvert fall min mening.

 

3:Hvor fant du det kabinettet hen? Har sett det på microplex og skal snart oppgradere pcen min og lurer derfor på hvor man får kjøpt det, uten om hos microplex.

 

 

 

Du finner Xaser 6000 kabinettet på Netconnection.no og det til en billigere pris enn Microplex. Og så er Xaser III snart på vei inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...