Zonnibel Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Har hatt denne tlf. i et halvt års tid, og har ikke hatt noen problemer før OneCall sendte meg nytt sim-kort og bytta til Norway Network. Om det er pga. dette at rare ting har begynt å skje med mobilen, eller om det er en Nokia-feil som har dukka opp vites ikke, men meget mystisk at trøbbelet begynte samtidig som jeg måtte bytte sim-kort og nettverk... Uansett: mobilen har for alvor kræsja, jeg får ikke gjort noe som helst - ei heller slått den av. Å koble den til laderen har ingen funksjon. Så altså: what to do?? Noen som kan hjelpe?
esoteric Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Er vel bare å sende den inn på service da Du kan jo ta ut og inn batteri, teste med annet sim kort, prøve en update med usb kabel om du får noe liv i den.
Zonnibel Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 Er vel bare å sende den inn på service da Du kan jo ta ut og inn batteri, teste med annet sim kort, prøve en update med usb kabel om du får noe liv i den. Takk for svar til en mobil-amøbe Fikk den til å fungere igjen, men problemet er at den fryser på nytt... Spørs om det er service som er eneste mulighet ja. Men jeg lurer litt på hvor mye skyld OneCall har i dette når sant skal sies
Clinty Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 Er vel bare å sende den inn på service da Du kan jo ta ut og inn batteri, teste med annet sim kort, prøve en update med usb kabel om du får noe liv i den. Takk for svar til en mobil-amøbe Fikk den til å fungere igjen, men problemet er at den fryser på nytt... Spørs om det er service som er eneste mulighet ja. Men jeg lurer litt på hvor mye skyld OneCall har i dette når sant skal sies Feilen på mobilen har ikke noe med operatøren å gjøre. Enten er det sw (software) eller så kan det være fuktskade. 95% av all feil på mobiler er SW. Clint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå