arnt90 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 (endret) hver gang jeg prøver å starte spille for jeg denne feil mellingen: JK2: v1.02a win-x86 Mar 4 2002 Initialising zone memory ..... ----- FS_Startup ----- Current search path: C:\Program Files\LucasArts\Star Wars JK II Jedi Outcast\GameData\base\assets1.pk3 (8011 files) C:\Program Files\LucasArts\Star Wars JK II Jedi Outcast\GameData\base\assets0.pk3 (6674 files) C:\Program Files\LucasArts\Star Wars JK II Jedi Outcast\GameData/base ---------------------- 14685 files in pk3 files execing default.cfg couldn't exec jk2config.cfg couldn't exec autoexec.cfg ...detecting CPU, found Intel Pentium IV ------- Input Initialization ------- Skipping check for DirectInput Joystick is not active. ------------------------------------ ------- Force Feedback Initialization ------- ...inhibited, not initializing ----- Client Initialization ----- ----- Initializing Renderer ---- ------------------------------- ----- Client Initialization Complete ----- --- Common Initialization Complete --- Working directory: C:\Program Files\LucasArts\Star Wars JK II Jedi Outcast\GameData ----- R_Init ----- Initializing OpenGL subsystem ...initializing QGL ...calling LoadLibrary( 'C:\Windows\system32\opengl32.dll' ): succeeded ...setting mode 3: 640 480 FS ...using desktop display depth of 32 ...calling CDS: failed, DISP_CHANGE_FAILED ...trying next higher resolution: ok ...registered window class ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 8 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 32, 24, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...setting mode 3: 640 480 FS ...using colorsbits of 16 ...calling CDS: failed, DISP_CHANGE_FAILED ...trying next higher resolution: ok ...created window@0,0 (640x480) Initializing OpenGL driver ...getting DC: succeeded ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...GLW_ChoosePFD( 16, 16, 0 ) ...35 PFDs found ...GLW_ChoosePFD failed ...failed to find an appropriate PIXELFORMAT ...restoring display settings ...WARNING: could not set the given mode (3) ...shutting down QGL ...unloading OpenGL DLL ----- CL_Shutdown ----- RE_Shutdown( 1 ) ----------------------- GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem hva skal jeg gjøre? Endret 14. mars 2008 av arnt90
arnt90 Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 ja det har jeg, menne får ikkje til å opdatere openGL.
arnt90 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Kan noen sende meg link eller noe til drivere? Jeg har lett overalt i opengl sin hjemmeside uten hell, windows sin opdateringstjeneste fungerer heller ikke særli bra da det står at jeg har versjon 1.1 mens de skal ha kommet ut med 2.0 og over =(
Rallahr Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Ettersom hvilket kort du har, gå inn på en av disse sidene ATi-kort: ati.com nVidia-kort: nvidia.com
arnt90 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Ettersom hvilket kort du har, gå inn på en av disse sidene ATi-kort: ati.com nVidia-kort: nvidia.com Jeg har allerede lett dær en del
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Trådstarter: Hva slags skjermkort har du?
arnt90 Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Skrevet 18. mars 2008 Trådstarter: Hva slags skjermkort har du? ATI Mobility Radeon X1400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå