Gå til innhold

Force Feedback på Richard Burns Rally

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenkte jeg skulle til å spille litt RBR, men det viser seg at force feedbacken på mitt G25 ikke funker på RBR (har Vista)

Jeg har lakt inn nyeste patchen (1.02) + shifterv2 moden.

Og jeg har installert lgs501 som er den nyeste driveren til G25.

Inne på controller optionsen (på RBR) kan du gå inn å ta en force feedback test, der rattet skal svinge til venstre så til å høgre, deretter sentrere seg, men der skjer det ingenting... :(

Hva kan være problemet? Støtter ikke spillet Vista?

Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
Skrevet
Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm :hrm:

Litt gammel denne tråden men tror det er vista som er problemet. Kjør XP. Evt dualboot hvis du er avhengig av Vista. Har ikke prøvd det i 7 enda.

Skrevet (endret)
Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm :hrm:

Litt gammel denne tråden men tror det er vista som er problemet. Kjør XP. Evt dualboot hvis du er avhengig av Vista. Har ikke prøvd det i 7 enda.

Jeg har fått det til. Gikk inn i registeret og slettet alt fra Logitech, deretter installerte jeg alt på nytt. Da funkte det 100 % :D

Edit: skrivefeil

Endret av mortenandre
Skrevet

Jeg har fått det til. Gikk inn i registeret og slettet alt fra Logitehc, deretter installerte jeg alt på nytt. Da funkte det 100 % :D

Det er bra. Spiller du fortsatt RBR? I så fall sjekk signaturen min! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...