mortenandre Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg tenkte jeg skulle til å spille litt RBR, men det viser seg at force feedbacken på mitt G25 ikke funker på RBR (har Vista) Jeg har lakt inn nyeste patchen (1.02) + shifterv2 moden. Og jeg har installert lgs501 som er den nyeste driveren til G25. Inne på controller optionsen (på RBR) kan du gå inn å ta en force feedback test, der rattet skal svinge til venstre så til å høgre, deretter sentrere seg, men der skjer det ingenting... Hva kan være problemet? Støtter ikke spillet Vista?
mortenandre Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm
Tor Anders Berven Skrevet 11. mars 2009 Skrevet 11. mars 2009 Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm Litt gammel denne tråden men tror det er vista som er problemet. Kjør XP. Evt dualboot hvis du er avhengig av Vista. Har ikke prøvd det i 7 enda.
mortenandre Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm Litt gammel denne tråden men tror det er vista som er problemet. Kjør XP. Evt dualboot hvis du er avhengig av Vista. Har ikke prøvd det i 7 enda. Jeg har fått det til. Gikk inn i registeret og slettet alt fra Logitech, deretter installerte jeg alt på nytt. Da funkte det 100 % Edit: skrivefeil Endret 12. mars 2009 av mortenandre
Tor Anders Berven Skrevet 12. mars 2009 Skrevet 12. mars 2009 Jeg installerte RBR på min bærbare...den har XP. Der funket force feedbacken med det samme...Hmm Litt gammel denne tråden men tror det er vista som er problemet. Kjør XP. Evt dualboot hvis du er avhengig av Vista. Har ikke prøvd det i 7 enda. Jeg har fått det til. Gikk inn i registeret og slettet alt fra Logitehc, deretter installerte jeg alt på nytt. Da funkte det 100 % Det er bra. Spiller du fortsatt RBR? I så fall sjekk signaturen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå