Kurt Grusom Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hei! Jeg har kjøpt et "nytt" EOS 30D, som jeg mistenker sterkt at er brukt fra før. Jeg har lest to tråder som omhandler dette allerede, men sidden jeg bruker et gammelt minnekort så fungerer ikke tipsene i de respektive trådene for meg. Jeg har også lastet ned Opanda Exif Viewer, som visstnok skal kunne vise dette, men jeg finner det rett og slett ikke i det programmet heller. Jeg håper på hjelp!
ragamuffin Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Du får ikke sett det. Kun 1D serien har tagget antall eksponeringer dypt inne i exif..
Kristian. Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Hmm... Men jeg vill tro det er mulig og finne ut om det er brukt, ikke eksakt antall bilder...
hill42 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Du får ikke sett det.Kun 1D serien har tagget antall eksponeringer dypt inne i exif.. Hva med EOS 5D? mvh hill42
CoconutJoiner Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Ta bilder til lukkeren tar kveld og så trekker du antall bilder du tok fra 100 000. Så ser du hvor mange bilder som var tatt med det.
Kurt Grusom Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Skrevet 5. mars 2008 Haha Kan butikken (JP) finne ut dette?
oddne Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Du får ikke sett det.Kun 1D serien har tagget antall eksponeringer dypt inne i exif.. Hva med EOS 5D? Gjelder KUN 1D-serien /O
Kristian. Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 Haha Kan butikken (JP) finne ut dette? Kontakt Canon og se hva de har og si... Du får si at det er kjempeviktig
Gissan Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Du får ikke sett det.Kun 1D serien har tagget antall eksponeringer dypt inne i exif.. Riktig. Dog kan man få et estimert antall ved hjelp av å kode mapper og filer på minnnekortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå