Gå til innhold

MSI P7N Diamond eller Evga nForce 780i SLI 775 A1


Anbefalte innlegg

Hei!

 

jeg har akkurat satt sammen pcen min med Asus P5N-T Deluxe og jeg sliter til de grader med å få det til å ikke crashe.

 

jeg vurderer derfor å bare sende det inn og bytte det til enten MSI P7N Diamond eller Evga nForce 780i SLI 775 A1?

 

hvem er best til clocking og hvem er mest stabil?

jeg har lett litt rundt omkring men er helt utslitt etter å ha prøvd å få P5N-T deluxe til å virke..

 

hvis det er noen som har litt peil der ute så vær så snill å hjelp meg, jeg sitter for tiden bare med en dyr maskin som ikke funker og har rota til hele rommet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går utifra du kjører sli? Ellers bør du se på Intel chipset hvis du er ute etter stabilitet og bra overklokkingspotensiale.

Problemene dine kan skyldes andre komponenter som krangler med hovedkortet ditt, ikke sikkert det vil hjelpe med et annet 780i kort.

Og husk at 780i bare er et 680i kort med en NV200 pcie 2.0 bridge chip og redesignet layout - det utvikler ENDA mer varme enn 680i kort.

Lenke til kommentar
Går utifra du kjører sli? Ellers bør du se på Intel chipset hvis du er ute etter stabilitet og bra overklokkingspotensiale.

Problemene dine kan skyldes andre komponenter som krangler med hovedkortet ditt, ikke sikkert det vil hjelpe med et annet 780i kort.

Og husk at 780i bare er et 680i kort med en NV200 pcie 2.0 bridge chip og redesignet layout - det utvikler ENDA mer varme enn 680i kort.

 

ja jeg skal kjøre SLI, men jeg har lest at det er en del som sliter med akkurat samme problem som meg, noen av de som har bytta over til Evga feks har fått det til å funke.

 

en kamerat av meg som har nesten helt identisk oppsett på pcen fikk det til å funke, det eneste som er forskjellig er at jeg har en annen dvdbrenner. så kan det være måten vi har satt opp systemet på? jeg skjønner liksom ikke hva som kan ha blitt gjort galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...