t0bbi Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Får denne feilmeldingen når jeg starter visual studio 2008 og velger : File -> open -> Web Site Får samme når jeg kjører visualstudio 2005, kjører forøvrig windows vista, kjører i "super administartor" modus og har valg å kjøre programmet som administrator. IIS 7 er installert og jeg har full installasjon av visuialstudio. Noen som vet hva som er galt?
j000rn Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hvis du skal åpne en web site som ligger i IIS så trenger du selvfølgelig IIS installert. Velg heller "File System". Når du skal lage websider trenger du ikke IIS, siden det følger med en liten webserver i Visual Studio.
t0bbi Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Skrevet 3. mars 2008 Hvis du skal åpne en web site som ligger i IIS så trenger du selvfølgelig IIS installert. Velg heller "File System". Når du skal lage websider trenger du ikke IIS, siden det følger med en liten webserver i Visual Studio. Har IIS installert, men det virker ikke for det. Driver med et prosjekt med database som skal lagre diverse data med web-gui. Han jeg jobber med har win xp og der fungerer alt. Noen andre forslag?
Manfred Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hvorfor kan du ikke bruke file system når du skal jobbe lokalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå