dotten☻ Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Hei Husker for lenge siden at jeg spilte på en cs 1,6 server der det var aliens vi sloss mot. Det gjalt å sammarbeide om å drepe alle monsterene. Noen som husker hva den addonen het eller en liknenede?
Skagen Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 AddOn? Spiller du wow? Det eneste jeg kommer på er zombiemod.. Aldri hørt om alien-ting.. (Skal du ha til egen server, eller vil du bare spille på en random?)
Gjest medlem-77217 Skrevet 5. mars 2008 Skrevet 5. mars 2008 HeiHusker for lenge siden at jeg spilte på en cs 1,6 server der det var aliens vi sloss mot. Det gjalt å sammarbeide om å drepe alle monsterene. Noen som husker hva den addonen het eller en liknenede? Zombie mod?
SøtaBror Skrevet 6. mars 2008 Skrevet 6. mars 2008 har spilt zombiemod jeg også, ikke det kuleste jeg har spilt... men vist du googler det så finner du sikkert noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå