flindla Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Når jeg er inne i fotoforretninger, er det ikke noen som hittil har hatt inne de objektivene jeg er ute etter(vidvinkel og tele). Finnes det noe sted i Norge med rimelig bra utvalg slik at man kan se på linsa og få prøvd den? Eller er det sånn at det ved kjøp av objektiver er mulighet for å angre? eller må man da legge opp til å selge?
haakonts Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Når jeg er inne i fotoforretninger, er det ikke noen som hittil har hatt inne de objektivene jeg er ute etter(vidvinkel og tele). Finnes det noe sted i Norge med rimelig bra utvalg slik at man kan se på linsa og få prøvd den? Eller er det sånn at det ved kjøp av objektiver er mulighet for å angre? eller må man da legge opp til å selge? Interfoto og FotoVideo har vel utleie av Canon og Nikon så vidt jeg vet. Det er helt utrolig svindyrt, men er vel den eneste måten å få prøvd et objektiv utenom i butikken. De to har vel også en del inne så det skal være mulig å få satt de på et kamera og prøvd i butikken ihvertfall. Jeg anbefaler ikke å la FotoVideo sette objektivet på ditt kamera, det har jeg dårlig erfaring med (bruk heller et av FotoVideos egne). Håkon
BL Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 I fotoforretning du er kjent bør det ikke være noe problem å få prøve objektiv. Det er også mulighet for å prøve objektiver på denne hjemmeside: http://www.the-digital-picture.com/Reviews...FLI=3&API=2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå