Novec Skrevet 26. september 2001 Skrevet 26. september 2001 [H]ard|OCP har sett på Koolance 2, et vannkjølingssystem som visstnok skal være så enkelt å sette opp at selv bestemor kan klare det. Og her snakker vi om fullstendig vannkjøling, ikke bare prosessor: http://www.hardocp.com/reviews/cooling/koolance2/
Nuffe Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Hei !!!!!!!!!!!!! Hva blir prisen her på berget.
Novec Skrevet 28. september 2001 Forfatter Skrevet 28. september 2001 Godt spørsmål :wink: Studiedata i Danmark skal visstnok selge det, men de har ikke lagt ut noen pris enda. Har ikke hørt om noen som skal ha det i Norge. Tatt i betraktning at den koster $200 over there med bare CPU-kjøler, og $20 ekstra for GPU/chipset, blir det fort tre lapper for et relativt komplett system. Det er riktignok med kabinett og PSU, så det er kanskje ikke så aller verst. Laga sjæl, sier nå jeg :wink:
DukerX Skrevet 28. september 2001 Skrevet 28. september 2001 Microplex kommer ikke til å ta det inn... Kanskje noen andre gjør det? Sitat fra mailen jeg fikk fra dem: Quote: Vi er klar over de produktene, men de blir for dyre å ta inn + at deter for mye "leamikk" i dem som kan ryke under den garantiperiodennorske forbrukere har. Vi kommer derfor ikke til å ta dem inn. -DukerX-
EspenFaale Skrevet 29. september 2001 Skrevet 29. september 2001 Hei! Tenkte jeg ville komme med en liten kommentar siden vårt navn dukket opp i tråden :smile: Etter en del kundehenvendelser ang. Koolance er vi i øyeblikket i forhandlinger ang. import av dette produktet. Går alt som det skal er det derfor ikke umulig at man finner systemet på våre sider om ikke så altfor lang tid :smile: -- mvh Espen Faale Microplex Norge AS
Novec Skrevet 30. september 2001 Forfatter Skrevet 30. september 2001 Hmm - øyner jeg en tidlig test?
Godo_PPL Skrevet 30. september 2001 Skrevet 30. september 2001 Espen: Vet du noe om hva prisen kommer til å ligge på, dersom dere vil ta den inn på Microplex? DukerX: 56616E6E6B6AF86C696E6720657220656E20 6C6576656DE5746521
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå