Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når/hvordan skal jeg fortelle jente at jeg er forelsket?


Gjest sinnsykt forelsket

Anbefalte innlegg

Gjest sinnsykt forelsket

Heihei!

Jeg er en gutt på 16 som er helt sinnsykt forelsket i en jente i klassen min. Vi har gått i samme klasse i 3 år, og er venner. Hun synes jeg er veldig søt, og vi koser ofte i gymmen (klemmer, sitter på fanget osv.) Jeg klarer rett og slett ikke å tenke på annet enn henne, og jeg har veldig lyst til å fortelle henne det. Nå kommer det, hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller det, og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg spør om når. Det som er at hun nettopp har slått opp med en annen gutt (en av de kuleste guttene på skolen). Hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller henne det og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere vet ikke hvor mye hjelp settes pris på!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heihei!

Jeg er en gutt på 16 som er helt sinnsykt forelsket i en jente i klassen min. Vi har gått i samme klasse i 3 år, og er venner. Hun synes jeg er veldig søt, og vi koser ofte i gymmen (klemmer, sitter på fanget osv.) Jeg klarer rett og slett ikke å tenke på annet enn henne, og jeg har veldig lyst til å fortelle henne det. Nå kommer det, hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller det, og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg spør om når. Det som er at hun nettopp har slått opp med en annen gutt (en av de kuleste guttene på skolen). Hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller henne det og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere vet ikke hvor mye hjelp settes pris på!

 

Vis at du liker henne (øyenkontakt, stryk henne litt på håret mens ho sitter på fanget ditt) jah, overasket faktisk at hu ikke har lagt merke til at du liker henne. Men liksom ikke kyss henne før ho kysser deg. La henne gjøre "the first move". Hvis du gir såpass mange hint om at du liker henne og ho forsatt ikke gjøre noe tilbake dah har du havnet i "the friend zone".

Men altså hvorfor koser dere og klemmer så mye? Det er dah ikke vanlig bland en gutt og en jente som bare er venner.

Lenke til kommentar
Gjest sinnsykt forelsket

Det er på en måte ikke sånn at vi gjør det HELE tiden. Vi gjør det i gymmen, og jeg har hintet så veldig mye til at jeg er forelsket. Det ofte jeg sitter på fanget hennes også, men jeg vil helst slippe unna "the friend zone"!, hvordan gjør jeg det?

 

Jeg holder nesten ikke ut, har så lyst til å fortelle det!

Lenke til kommentar
Gjest sinnsykt forelsket

Glemte å fortelle at vi har en litt spesiell måte å klemme på. Det er vanskelig å forklare, men hun klemmer som oftest meg og forteller at jeg er søt, men jeg klarer på en måte ikke å fortelle tilbake at jeg synes hun er perfekt.

Lenke til kommentar
Gjest sinnsykt forelsket

Takk for svar! Jeg får håpe at hun ikke lurer meg! Så dere mener at jeg burde kysse henne istedenfor å fortelle henne at jeg virkelig er forelsket? Jeg har ingen anelse om hun liker meg eller ikke!

Lenke til kommentar
Takk for svar! Jeg får håpe at hun ikke lurer meg! Så dere mener at jeg burde kysse henne istedenfor å fortelle henne at jeg virkelig er forelsket? Jeg har ingen anelse om hun liker meg eller ikke!

Får satse på at hun liker deg! Be henne med på en date og så ta det der i fra. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest sinnsykt forelsket

Takk for tipset! Kanskje jeg gjør det! Jeg og bestevenninnene hennes er også gode venner, burde jeg fortelle dem at jeg er forelsket og prøve å få noen tips fra de?

Lenke til kommentar

Mitt tips:

Dropp det følelsespratet for en stund til.

 

Du kan si til henne at du vil finne på noe med henne en kveld. Noe du har lyst til (kino, bowling osv.).

 

Etter det kan du arrangere det slik at dere får være litt for dere selv. Da kan du kysse henne.

 

Om det gikk veldig bra kan du vente en eller flere dager og fortelle henne at du er forelska i henne, om du virkelig vil si det.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_eri_*
Heihei!

Jeg er en gutt på 16 som er helt sinnsykt forelsket i en jente i klassen min. Vi har gått i samme klasse i 3 år, og er venner. Hun synes jeg er veldig søt, og vi koser ofte i gymmen (klemmer, sitter på fanget osv.) Jeg klarer rett og slett ikke å tenke på annet enn henne, og jeg har veldig lyst til å fortelle henne det. Nå kommer det, hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller det, og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg spør om når. Det som er at hun nettopp har slått opp med en annen gutt (en av de kuleste guttene på skolen). Hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller henne det og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere vet ikke hvor mye hjelp settes pris på!

 

Her lukter det luremxx lang vei!!! Har sett flere ganger jenter/gutter som holder på sånn, og i de fleste tilfeller er det kun en vennegreie. Neste gang hun sier noe om at du er søt osv ta og spør henne hva hun mener med det.

 

Spør om hun sier det for morrro skyld eller om hun mener noe med det. Like greit å gjøre det på den måten enn å styre med å invitere henne ut for så å bli jævlig skuffa etterpå.... var i samme situasjon som deg men jeg turte aldri å si noe ):: Lykke til!!!

Lenke til kommentar

Bare for å komme med et lite psykologisk innspill.

 

Om trådstarter forteller jenta at han er forelska i henne mens hun ikke føler det samme, vil ikke hun føle seg mer tiltrukket av trådstarter. Tvert i mot, hun vil heller bli skremt vekk.

 

Om trådstarter i forteller at han er forelska i henne mens hun samtidig er forelska i han, vil hun sannsynligvis bli glad og føle seg tryggere av en slik bekreftelse.

 

Om trådstarter prøver å føre alt et steg videre før han sier noe som helst, er sannsynligheten større for at hun føler det samme tilbake.

 

Guest_Guest_eri_*_*: Ikke dumt å spørre hva hun mener med det når hun sier at han er søt. Men angående å spørre henne ut er det mye bedre å ta henne med ut og ha muligheten til å lykkes enn å sitte igjen med ingenting og angre på at man ikke tok henne med ut.

Lenke til kommentar

Åssen skal du unngå "the friend zone"? Tjah veldig vanskelig. Vettu hva.. neste gang dere koser se henne dypt i øynene og kyss henne! :thumbup: Dere vil kysse litt, kline litt og før dere vet ordet av det så er dere sammen. Et tips fra meg, ikke snakk om følelser. Ikke snakk om kysset etter at dere har kyssa. Kommer garanter til å skremme henne vekk. La alt være en lek^^

Lenke til kommentar
Takk for tipset! Kanskje jeg gjør det! Jeg og bestevenninnene hennes er også gode venner, burde jeg fortelle dem at jeg er forelsket og prøve å få noen tips fra de?

 

IKKE gå den veien i alle fall! Ingen liker være mellommenn, og dessuten blir det veldig lett misforståelser gjennom tredje-personer.

 

Gi henne små komplimenter, vis at du er interessert! Og som nevnt her før, en date eller to. :)

Lenke til kommentar
Gjest sinnsykt forelsket

Takk for MEGET gode og hjelpsomme svar! Jeg prøver å huske på alt det dere har skrevet mens jeg snakker til henne på msn. Jeg bare lurer på om kosingen hennes er kjærlighet eller som dere sier, luring?

 

Har hørt at jenter liker å få spesielle komplimenter, og noe av det jeg liker best ved henne er lukten! Skal jeg da si det til henne på msn?

Lenke til kommentar

Ikke si "du lukter godt" på msn. Det er det dummeste du kan gjøre.

 

Hvis dere gir hverandre en klem eller koser eller noe, kan du for eksempel lukte litt på skulderen hennes og si "du lukter godt" med et smil.

 

Uansett tror jeg ikke bare du skal overøse henne med komplimenter. Da tar hun deg for gitt.

 

Jo sjeldnere du gir komplimenter, jo sterkere blir de du gir ;)

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest Guest_Annonym_*

Hei, jeg har akuratt det samme problemet jeg er 16 år, jeg har gått i klasse med Jenta i 3 år ,jeg har sett en del på hu osv vi ser ofte på hverandre i timene, hu gir meg en del oppmerksomhet, først nå i det siste kjenner jeg en rar følse i magen og blir varm av og tenke på Henne. Men hun er intrisert i en som er 2 år eldre en person som er passe populær og er veldig god i idrett som setter store krav til henne. jeg har ingen annelse om hva jeg skal gjøre.

Hu snakker til meg mye mye mere en til andre, hu smiler utrolig mye til meg ser på meg hele tiden i timene osv, Men vi kan se på hverandre uten og bli flaue lenge:) hva skal jeg gjøre?:/

Lenke til kommentar
Heihei!

Jeg er en gutt på 16 som er helt sinnsykt forelsket i en jente i klassen min. Vi har gått i samme klasse i 3 år, og er venner. Hun synes jeg er veldig søt, og vi koser ofte i gymmen (klemmer, sitter på fanget osv.) Jeg klarer rett og slett ikke å tenke på annet enn henne, og jeg har veldig lyst til å fortelle henne det. Nå kommer det, hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller det, og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere lurer sikkert på hvorfor jeg spør om når. Det som er at hun nettopp har slått opp med en annen gutt (en av de kuleste guttene på skolen). Hvor lenge burde jeg vente før jeg forteller henne det og hvordan skal jeg gjøre det?

 

Dere vet ikke hvor mye hjelp settes pris på!

 

Du beskriver en HELt lik situasjon jeg hadde paa U.skolen der.

Det endte med at jeg aldri sa noe og det ble bare til at vi var vennere og flQrtinga stoppet helt.

 

Si det fQr det er for sent Gutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...