janetah Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) hvordan kan jeg bygge tog, buss osv. har bygget stationer men kan ikke trykke på build vehicle, det bare grått over... noen som vet hvorfor? Endret 29. februar 2008 av Zeph Endret emnetittel til ein som er meir forklarande for tråden.
SirAmp Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) tipper du har glemt å bygge rail depot og road depot btw åssen har du fått transport tychoon til å funke i Vista? Endret 29. februar 2008 av SirAmp
janetah Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 tipper du har glemt å bygge rail depot og road depotbtw åssen har du fått transport tychoon til å funke i Vista? fikk det av noen på skolen,funka uten problem d
janetah Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 tipper du har glemt å bygge rail depot og road depotbtw åssen har du fått transport tychoon til å funke i Vista? men jeg har bygget buss station, men det er allikevell grått over build vehicle...
V5R1X Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 (endret) Du må ha en liten rød bygning for å bygge veichles... er nok denne du mangler, som sagt... ...hvis jeg ikke husker feil finner du den der du velger veier... Endret 29. februar 2008 av J-Core
avRack Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Aaaaa... Transport Tycoon :love: :love: som sagt så må du bygga Road Depot eller Rail Depot. Depota finn du der du bygger jernbaneskinner, station o.l. Rail depota er små hus med brunt tak trur eg, ser meir ut som ein firkanta bygning. Disse må du bygga heeilt inntil togskinna for at toget skal kunne kopla seg på togskinna der du vil ha toget til å gå. Når du har bygd rail depotet så trykker du på det, så får du opp eit nytt grått vindu der det er oversikt over alle toga som står inni depotet. Så trykker du på new vehicle, deretter velger du kva du vil kjøpa, så på build vehicle. Så kjem da opp eit nytt grått vindu der du ser toget inni depotet, også kan du starta og stoppa toget. Husk å setja kvar det skal gå til, kvar det skal lasta opp og kvar det skal lossa. Lykke til frå ein som nettopp har starta nytt selskap i TT !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå